Tak jsem říznul do svojí první formulky, jsem na to zvědav. Zatím pouze rozčarování ze stavebnice, spousta děliček a přesazených rovin, takže stále něco zabrušuju. Zmlsanej předchozími modely, se vracím do hard modelařiny . Sehnal jsem i plechy, ale návod v nich odkazuje cca na 1/3 dílů, takže zbytek se musí dohledávat. V podstatě touto stavbou vyplňuji čas, než dojde Humřík. Foto dám až bude co fotit.
Ale pusti. Jenom jedna poznamka. Myslim si ze ve stavebnici jsou gumy jenom do mokra. A pokud budes stavet stavet ze zavodu z Monaka tak tam prselo snad jenom pri treninku nebo kvalifikaci. Ted uz nevim.
chevy píše:Bohužel není tak moc detailních fotek na který jsem byl zvyklý z minulých modelů, hlavně detaily motoru a interiéru.
S tím motorem si snad děláš kozy,že není dost detailních fotek... od roku 1967 do roku 1985,kdy byl naposledy použit v GP V F1 (v Tyrrellu 012) byly hlavně v 70.letech ve všech F1... Tady je pár fotek P34,sice trošku jiný než je ve stavebnici,ale motor a převážná část šasi je stejná... http://canepa.com/1976-tyrrell-p34/ a zrovna na P34 je na netu taková obrovská spousta fotek a dokumentace,že se to nedá nikdy komplet prohlédnout... Jinak přeju aby ti vznikl pěkný model,ta tamka je celkem solidní...Nevím co by jsi říkal na resin od nějakého "garážového "výrobce... třeba ACE...
Dík za odkaz, samozřejmě že jsem to našel, já spíš myslel, že není mnoho fotek přímo na to konkrétní auto z Monaca 77. Když porovnávám fotky jednotlivých strojů tak se někdy liší i závod od závodu. Budu muset udělat nějakou kompilaci.
Já bych to moc neřešil,nějaký konkrétní závod,přeci jen už to je 40 roků a navíc řešit třeba,jestli nějaká vzpěra byla chromovaná,černá nebo eloxovaná,.když zrovna neseženeš fotku z toho závodu je sebevražda a buď to odložíš (jako někteří tady vč. mě...)a pak se ti hromadí nedokončené modely anebo stejně uděláš nějaký kompromis... Určitě to bude ve tvém podání krásná stavba...