Tak se mi podařilo vypreparovat podvozek. Teď se musí vše začistit a vymyslet upevnění celého podvozku do karoserie, aby to šlo dobře kdykoli vyndat. Začal jsem taky na výrobě nových disků dle měřítka, ty první jsem přizpůsoboval pneu od Tamiye a to mě tady foru neprošlo Fotky jsou jen z mobilu.
Přílohy
Pomozte vymýtit smrt z našich silnic, jezděte po chodníku.
Paráda jako vždy. s tím uchycením podvozku "aby to šlo dobře kdykoli vyndat", co takle použít nějaké malé magnetky. Tamka to začala používat a je to přelomovej vývoj v modelařině. sám jsem to okusil na LFA a je to super, slyšel jsem, že to má i dvaatřicetinovej spit od tamky na krytech motoru....takže to bude mít i novej mustang. Co myslíš...to by možná šlo né?
No nejsem si úplně jistej,jestli by to ty magnety udržely, přeci jenom je to dost těžký. Možná by musely být větší, a pak by byl asi problém je zamaskovat. Každopádně díky za typ, musím se po nich podívat pač jsem je ještě nikde neviděl. Tady je první fotka nového disku přesně v měřítku s porovnáním s diskem předchozím. Došla mi bohužel baterka tak další zítra.
Přílohy
Pomozte vymýtit smrt z našich silnic, jezděte po chodníku.
No paráda Petře z těch kol mám coby prudič no.1 velkou radost Jen pozor na to, že límec mají dělítka celkem masivní, tam to bude chtít přidat na materiálu a origo na rallye byly nevyřezané viz.: http://skoda-virt.cz/cz/inzerce/koupim- ... elitka-14/
Taky tě zdravim, ten ráfek bude samozřejmě silnější, tohle je jen polotovar, ale co se týče těch neproříznutejch dělítek tak si myslim, že to asi tak úplně pravda neni. I když samozřejmě v tej době se používalo to co kdo měl ( spousta aut byla stavěna soukromě při různých organizacích), ale fabrika používala proříznutý. Bohužel se momentálně nemůžu dostat do druhýho počítače, tak zatim jen tyhle fotky jako důkaz
Přílohy
Pomozte vymýtit smrt z našich silnic, jezděte po chodníku.
První fotka je obyčejná sériová 130tka jen ve válečných barvách s dělítkama od Kábrta. Kdysi byl majitel na virtu a druhá fotka je předhomologační verze, takže ani jedna nic nepotvrzuje/nevyvrací. Ale donutilo mě to zapnout druhé PC (už jsem doma v práci jsem lovil jen info z netu) a projel jsem své složky a pravda najít dobovou fotku 130LR/B na dělítkách tak aby je bylo vidět je oříšek! Našel jsem jen jednu z Tour de corse a tam jsou ty dělítka fakt vyřezaný na továrním autě takže omluva za mystifikaci Bohužel 99% fotek je buď na loukotích na šotolině a nebo to má kříže či pavučiny MTX...
Žádná omluva není třeba, je problém najít stejný fotky stejného auta, pokaždý je tam nějaký rozdíl. Dneska jezdí továrna celý rok s identickým autem a v téhle době tomu tak rozhodně nebylo. Mám přístup k dobovým fotkam na autoklubu a je opravdu prolém najít shodu. Dokonce jezdili i s různými druhy kol na jednom autě.
Přílohy
Pomozte vymýtit smrt z našich silnic, jezděte po chodníku.