jaký trubky se vlastně používaj na tady ty rámy /"klece" do rally aut? Bezešvý nebo ty druhý (nevím, jak je nazvat - normální?/se "švem?)? Jestli se tam nepoužívaj bezešvý, tak bych možná vůbec ty děličky neřešil a nechal to jako ten "šev" na trubce. Jednak to dle mýho nebude skoro vůbec vidět a jednak to bude podle reálu. Ptám se, protože rally auta skoro vůbec neznám - takhle do detailu.
Jinak, práce zaslouží absoltorium, protože takhle řezat do modelu a spasovávat ho z několika jinejch, to už je vyšší dívčí. Za mě parádní práce



V běhu:
Experiment
Hotovo:
Ferrari 250 Testarossa, 360, 360 Spider, California, 488 spider; Lotus 79, 25, 49, 49B; Mclaren MP 4/4, Porsche 917 K, Velorexy Rothmans, JPS, Scarabeus, Marlboro, Mercedes W 125, Lamborghini Gallardo SE, Aventador roadster, Beanovo Mini,
Experiment
Hotovo:
Ferrari 250 Testarossa, 360, 360 Spider, California, 488 spider; Lotus 79, 25, 49, 49B; Mclaren MP 4/4, Porsche 917 K, Velorexy Rothmans, JPS, Scarabeus, Marlboro, Mercedes W 125, Lamborghini Gallardo SE, Aventador roadster, Beanovo Mini,