Pánové,asi mě budete muset odstřelit. Je mi hanba,ale nevím kde informaci sehnat. Napadlo mě na nějaký model tahače Italeri dát kontejner s nádrží. viz foto. Ale jaký model použít ? Je možné i Scanii T143H 6x2 ? Uveze tahač zátěž plné cisterny ? JSEM LAIK PÁNOVÉ Moc děkuji.
Naposledy upravil Vladimír Válek dne 03 lis 2018, 13:09, celkově upraveno 1
Tento návěs je hodně sexy a bude slušet každému tahači. Má měchy, takže spíš k těm modernějším, tudiž 3-ková Scania bude úplně v pohodě. Ona by v tomto případě měla být tato otázka spíš opačně: Co dát za čumákovou Scanii? Něco, co je krátké, aby to splnilo délkový limit. Takže sklopka, cisterna a kontejner. A s tou hmotností bych si nedělal starosti. Ono záleží, co vozí, ale vycházejme z toho, že normální cisteru tahají běžně 2-osé tahače, takže 3-osý na tento krátký kontejnér je naprosto dostačující. Takže vlastně naprosto ideální volba
Awane děkuji,leč mě nejde o tahání,ale o naložení a převážení na té Scanii. Kontejner má 25 cm s rámem. Co poradíte nyní prosím ? Našel jsem toto tak že to je možné. Leč čumáková Scanie je delší o tu kapotu než tahač na obrázku
Možné to samozřejmě je. Kontejner má délku asi 6 m, takže do 12-metrového limitu zbývá jednou tolik na kabinu. Nebude ani problém s případným vlekem na další kontejner a limitem délky. Ale tady už máte pravdu s tou hmotností. V Belgii je hodně souprav na kontejnery 4 nápravy auto a 3 na vleku. Asi vědí proč a vypadá to hezky. Ale tady už by to zase mohl být problém s tím čumákovým autem. To bych viděl na konfiguraci 1 náprava vepředu a 3 vzadu - tridem . To by mohlo být i hezké a zajímavé. PS dlouhý čumák zhoršuje manevrovatelnost, ale tady se auto bude většinou pohybovat mezi překladišti, tak by to v podstatě nemělo vadit.
Tak že je možné použít Scanii T143H 6x2 ,kterou Italeri uvedli nedávno na trh. Auto s nákladem bude 40 cm model x 24 = 9,6 metru opravdových. Jen ten počet náprav jsem nepochopil. Píšete v Belgii 4 a jinde v Evropě ? Ty 4 nápravy na 100% musí být ( jen v Belgii ) nebo i jinde,SRN,RAKOUSKO aj ? Víte jak raději se optám přímo ještě jednou. MOC VÁM DĚKUJI
Píšu v Belgii, protože jinde v Evropě moc souprav na kontejnery auto+vlek nepotkávám. No a když uvážím, že ten kontejner má objem 30 kubíků, tak i kdyby to byla voda, tak je to 30 tun. Já bych se přimlouval za 4 nápravy. 1 náprava vepředu, 3 vzadu, z toho ta úplně zadní jednoduchá, zvednutá a bude to nádherné auto. Dejte si do Google obrázky Scania tridem, ať víte, co myslím.