Stránka 6 z 7

Re: L´Armée de´l Air Populaire - RFS

PříspěvekNapsal: 22 čer 2010, 16:51
od PantherG
Pěkná práce..... =D>
K té kokardě se připojuju taky.....dopředu na sací kanál.....a ještě jedna drobnost.....kryt radaru udělej stejnou šedou jako kryty radioelektroniky na špičkách SOP...

Re: L´Armée de´l Air Populaire - RFS

PříspěvekNapsal: 22 čer 2010, 18:58
od bubákx
Já to dělal přesně podle tohodle obrázku na wikipedii, ale asi máte pravdu. Udělám to ve stejné barvě.

Re: L´Armée de´l Air Populaire - RFS

PříspěvekNapsal: 22 čer 2010, 19:14
od Kubouš
Wikipedii nebrat, její důvěryhodnost je tak na 70 %.

Re: L´Armée de´l Air Populaire - RFS

PříspěvekNapsal: 23 čer 2010, 11:48
od Fishbed-J
Nu...k Mi-4 - svěšení gondoly by mělo být bez problémů - kryty střeliště tam sou normálně (dveře)
k Mi-6....značně olétaná v roce 1960?? A to jako jak?? to byl ten sovětskej prototyp z 57 roku? Máš jí pěknou, ale udělej si pořádek v letopočtech - v 60tym by je frantíci neměli.
A konečně k Su-27 a barva radomu - souhlasím se šedou, nicméně stačí jakákoli jiná barva na dielektrické kryty - a pokud mají francouzi tuhle zelenou, není důvod proč by tam nemohla být.

Re: L´Armée de´l Air Populaire - RFS

PříspěvekNapsal: 23 čer 2010, 11:54
od bubákx
Mi-6 se začaly vyrábět ke konci roku 1958. První stroje přišly do Afriky v lednu 1960, kde byla na původní zelenou barvu nanesena nekvalitní písková. Že byl olétaný nepíšu nikde.

Re: L´Armée de´l Air Populaire - RFS

PříspěvekNapsal: 29 čer 2010, 16:18
od bubákx
Po druhé světové válce zůstalo ve Francii velké množství draků z německých letounů Me-109. Po vítězství Francouzské socialistické strany v roce 1947,kdy přestaly dodávky letecké techniky z Velké Británie, bylo rozhodnuto vyučít těchto draků a s pomocí zástavby domácího motoru vytvořit dočasný stíhací letoun. Tyto stroje měly sloužit pouze do doby, než bude možné začít nakupovat leteckou techniku v SSSR. Výrobou stíhacích letounů byla pověřena továrna SNCAC. Mezi léty 1948 až 1950 bylo vyrobeno 300 kusů.

Bojové nasazení
Na záklkadnách ve Francii letouny sloužily jen krátce, do roku 1952. Po dodávkách prvních letounů ze Sovětského svazu byly staženy od leteckých jednotek ve francii a většina strojů přelétla do severní Afriky k bývalému koloniálnímu letectvu. Zde se stroje podíleli na potlačení protifrancouzského povstání v Alžírsku v roce 1954. Během První války v Suezu byly stroje z prvoliniové služby u u francouzského letectva již staženy. Války se tak aktivně zůčastnily stroje egyptského letectva.

Re: L´Armée de´l Air Populaire - RFS

PříspěvekNapsal: 29 čer 2010, 18:14
od PantherG
Dobrý.....až na ten "Lotrinský kříž"....apropó: jaké tam cpali motory?

Re: L´Armée de´l Air Populaire - RFS

PříspěvekNapsal: 29 čer 2010, 20:03
od ringlett
PantherG píše:Dobrý.....až na ten "Lotrinský kříž"....apropó: jaké tam cpali motory?

taky by mne zajímalo, výfuky jako u DB a něco podmotorem (filtr ze Spitu) ...

Re: L´Armée de´l Air Populaire - RFS

PříspěvekNapsal: 29 čer 2010, 20:10
od bubákx
PantherG píše:Dobrý.....až na ten "Lotrinský kříž"....

Lotrinský kříž je přeci znak komunistických partizánů. Viz. téma v galerii
Letectvo socialistické Francie mělo jako výsostný znak Lotrinské kříže, symbol francouzských komunistických partizánů za WWII. Jednotky ve Francii měly kokardu na SOP, jednotky bývalého koloniálního letectva mely místo kokardy symbol afrického slunce.

apropó: jaké tam cpali motory?

Asi nějaké francouzské. Použil jsem stavebnici Avie od Směru a jen jsem na ní přidělal ten filtr ze Spitfiru.

Re: L´Armée de´l Air Populaire - RFS

PříspěvekNapsal: 29 čer 2010, 20:45
od ringlett
bubák píše:
apropó: jaké tam cpali motory?

Asi nějaké francouzské. Použil jsem stavebnici Avie od Směru a jen jsem na ní přidělal ten filtr ze Spitfiru.


ale u tohoje i kus kapoty motoru a olejová nádrž, navíc by se to hodně tlouklo s instalacemi na původním motoru. Spíš bych to viděl na úplně nové krty motoru a instalace

Re: L´Armée de´l Air Populaire - RFS

PříspěvekNapsal: 29 čer 2010, 20:58
od bubákx
ringlett píše:
bubák píše:
apropó: jaké tam cpali motory?

Asi nějaké francouzské. Použil jsem stavebnici Avie od Směru a jen jsem na ní přidělal ten filtr ze Spitfiru.


ale u tohoje i kus kapoty motoru a olejová nádrž, navíc by se to hodně tlouklo s instalacemi na původním motoru. Spíš bych to viděl na úplně nové krty motoru a instalace


Možná u Avie to tak bylo. Tohle je jiný stroj s jiným motorem.

Re: L´Armée de´l Air Populaire - RFS

PříspěvekNapsal: 30 čer 2010, 03:47
od ringlett
bubák píše:
ringlett píše:
ale u tohoje i kus kapoty motoru a olejová nádrž, navíc by se to hodně tlouklo s instalacemi na původním motoru. Spíš bych to viděl na úplně nové krty motoru a instalace


Možná u Avie to tak bylo. Tohle je jiný stroj s jiným motorem.


takže platí to co u Avky. Ale ok

Re: L´Armée de´l Air Populaire - RFS

PříspěvekNapsal: 02 črc 2010, 20:30
od bubákx
ringlett píše:
bubák píše:
ringlett píše:
ale u tohoje i kus kapoty motoru a olejová nádrž, navíc by se to hodně tlouklo s instalacemi na původním motoru. Spíš bych to viděl na úplně nové krty motoru a instalace


Možná u Avie to tak bylo. Tohle je jiný stroj s jiným motorem.


takže platí to co u Avky. Ale ok

:?: :?: :?: nechápu...

Re: L´Armée de´l Air Populaire - RFS

PříspěvekNapsal: 25 pro 2010, 15:51
od Pawlik
Bohužel to nedokážu nakreslit, ale mám pekelný nápad... Co takhle na drak Bf-109G naroubovat ze SSSR narychlo dodané AŠ-82 FN (Sověti těch motorů měli po válce přebytek) i s dvěmi kanóny nad motorem? Čímž by vznkl hybrid, piloty nazývaný Lavoschmidt , nebo častěji "slepé štěně", podle nemotornosti a zcela zoufalého výhledu z kabiny... :grin: :grin: :grin:
Zní to jako nesmysl, ale co byste čekali od národa, který neumí říct devadesát, a místo toho řekne "čtyrydvacetdeset" :grin:

Re: L´Armée de´l Air Populaire - RFS

PříspěvekNapsal: 25 pro 2010, 18:56
od PantherG
No...pokusit se o to můžu....ale.... :-k