Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Tématické modelářství ‹ Zájmové skupiny ‹ What if...
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Československé letectvo 1940

Odeslat odpověď
Příspěvků: 4293 • Stránka 139 z 287 • 1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 287
  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod acerol » 14 zář 2008, 18:27

PantherG píše:Acerole: mooc pěkný éro....jen bych se zeptal...co to má za motory? :wink: :-k :-k :arrow:


Českou verzi Allied Signal LF-507,kterou u nás samozřejmě velmi vylepšily zvedli o třetinu výkon,spolehlivost a zároveň snížili spotřebu. :arrow:
Obrázek
Uživatelský avatar
acerol
 
Příspěvky: 750
Registrován: 18 pro 2006, 16:58
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod PantherG » 14 zář 2008, 18:35

no eště,že tak... :P :P :P ...a to ještě nikdo ty motory nepředělal na "palivo z č-m vrchoviny" :P :P :P :P :P :P
Obrázek
Václav Maděra - PantherG@seznam.cz Z blbce vola neuděláš.....
Nebojte se dokonalosti..... Stejně jí nikdy nedosáhnete !
Uživatelský avatar
PantherG
 
Příspěvky: 15591
Registrován: 25 lis 2005, 13:18
Bydliště: Hulín,Morava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod Anton » 14 zář 2008, 18:43

acerol píše:Někdo tady brečel po Českých projektech.Takže po úspěsném uvedení do provozu L-610 na základě požadavků armády vznikla jeho verze s proudovými motory, továrně označovaná jako L-610 JET,ale vlastně vsnikl nový typ a tak se začal značit jako L-710.

Tak a můžete vymýšet historická dada a kamufláže. :twisted: :lol:


No ale kdyby se vzal Bae-146 od Revellu, tak by to šlo.., ve 1:144, kdo dělá, dělá li vůbec někdo Bae-146 v 1:72?? Křídlo s motory by bylo použitelné..

Anton.

P.S. Raptore, dorazila Ti ta PM??
Obrázek
Uživatelský avatar
Anton
 
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 úno 2007, 10:42
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod PantherG » 14 zář 2008, 19:31

to Anton: taky mě ta potvora npadla...jen jsem nechtěl být nařčenz toho,že naše slovutné konstruktéry obviňuju z plagiátorství... :-k :-k

Já vim,já vim...aerodynamika platí všude stejně :P :P :P :P
Obrázek
Václav Maděra - PantherG@seznam.cz Z blbce vola neuděláš.....
Nebojte se dokonalosti..... Stejně jí nikdy nedosáhnete !
Uživatelský avatar
PantherG
 
Příspěvky: 15591
Registrován: 25 lis 2005, 13:18
Bydliště: Hulín,Morava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod acerol » 14 zář 2008, 20:32

PantherG píše:to Anton: taky mě ta potvora npadla...jen jsem nechtěl být nařčenz toho,že naše slovutné konstruktéry obviňuju z plagiátorství... :-k :-k

Já vim,já vim...aerodynamika platí všude stejně :P :P :P :P


Říká Ti něco jako mezinárodní spolupráce? :lol: :lol:
Obrázek
Uživatelský avatar
acerol
 
Příspěvky: 750
Registrován: 18 pro 2006, 16:58
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod Raptor » 14 zář 2008, 20:42

acerol píše:Někdo tady brečel po Českých projektech.Takže po úspěsném uvedení do provozu L-610 na základě požadavků armády vznikla jeho verze s proudovými motory, továrně označovaná jako L-610 JET,ale vlastně vsnikl nový typ a tak se začal značit jako L-710.

Tak a můžete vymýšet historická dada a kamufláže. :twisted: :lol:


Dost dobrý ale chtělo by to ještě šípovou VOP aby se při velkých rychlostech lépe létalo

PantherG píše:no takl dělat L-710 jako skratch,notabene L-713"Radegast" (bitevní verze na styl AC-130 "Spectre") není nic pro mě...to už radši splácnu C-450 "Coleoptére"... :-k :-k :-k


Pokud se nepletu tak jeden Šturmolet tu už dával Tango

to Anton:Přišla, odpověď odeslána
Workbench: 1/48 Macchi MC.200

Obrázek
Uživatelský avatar
Raptor
 
Příspěvky: 8054
Registrován: 08 pro 2004, 15:04
Bydliště: Náměšť nad Oslavou
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod PantherG » 14 zář 2008, 21:18

jeden pán (Pištěk),který dělával v konstrukci n.p.LET Kunovice (později učil na vysoké v Brně) mě vedl v modelářském kroužku na základce...a když nám vysvětloval základy aerodynamiky letu,tak pravil,že šípové plochy mají využití při nadzvukových rychlostech...při rychlostech podzvukových jsou spíše problémy způsobující....a další (bohužel povrchní a občasné) mé samostudium mi to jen potvrdilo...tak proč tam mermomocí cpát šípovou VOP??????? :-k :-k :-k :-k :-k
Obrázek
Václav Maděra - PantherG@seznam.cz Z blbce vola neuděláš.....
Nebojte se dokonalosti..... Stejně jí nikdy nedosáhnete !
Uživatelský avatar
PantherG
 
Příspěvky: 15591
Registrován: 25 lis 2005, 13:18
Bydliště: Hulín,Morava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod Fishbed-J » 14 zář 2008, 21:23

To PantherG: Mám ten dojem že je rozdíl v aerodynamice nosných ploch a řídících. Koukni na Il-28.....nebo prakticky na jakejkoli dopravak s rychlosti 800+
Uživatelský avatar
Fishbed-J
 
Příspěvky: 575
Registrován: 11 srp 2006, 14:56
Bydliště: Bechyně
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod PantherG » 14 zář 2008, 21:25

A sakra ... #-o ...no jo... :wink: :wink: :wink:
Obrázek
Václav Maděra - PantherG@seznam.cz Z blbce vola neuděláš.....
Nebojte se dokonalosti..... Stejně jí nikdy nedosáhnete !
Uživatelský avatar
PantherG
 
Příspěvky: 15591
Registrován: 25 lis 2005, 13:18
Bydliště: Hulín,Morava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod acerol » 14 zář 2008, 21:37

:) 8) :P :arrow:
Obrázek
Uživatelský avatar
acerol
 
Příspěvky: 750
Registrován: 18 pro 2006, 16:58
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod Raptor » 14 zář 2008, 21:40

Fishbed-J píše:To PantherG: Mám ten dojem že je rozdíl v aerodynamice nosných ploch a řídících. Koukni na Il-28.....nebo prakticky na jakejkoli dopravak s rychlosti 800+


Tak tak.U křídel je problém v tom že šípové plochy mají tendenci ke snazší přetažitelnosti a rychlejší ztrátě vztlaku na nižších rychlostech ovšem šípová VOP u rychlejších letounů zjednodušuje řízení.
Workbench: 1/48 Macchi MC.200

Obrázek
Uživatelský avatar
Raptor
 
Příspěvky: 8054
Registrován: 08 pro 2004, 15:04
Bydliště: Náměšť nad Oslavou
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod acerol » 14 zář 2008, 21:53

:D :-D :grin: Je panstvo spokojeno?
Přílohy
L-610 JETvop.jpg
Obrázek
Uživatelský avatar
acerol
 
Příspěvky: 750
Registrován: 18 pro 2006, 16:58
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod Raptor » 14 zář 2008, 22:10

Spokojeno =D>
Workbench: 1/48 Macchi MC.200

Obrázek
Uživatelský avatar
Raptor
 
Příspěvky: 8054
Registrován: 08 pro 2004, 15:04
Bydliště: Náměšť nad Oslavou
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod acerol » 15 zář 2008, 04:08

Raptor píše:Spokojeno =D>



Jen pro zajímavost skutečný proudový L-410 si ponechal křídla a vop nezměněné. :arrow: :arrow:
Obrázek
Uživatelský avatar
acerol
 
Příspěvky: 750
Registrován: 18 pro 2006, 16:58
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod Tango » 15 zář 2008, 07:15

Ty jo, Acerole to je parádní!! Takhle elegantní dopravák jsem už dlouho neviděl! =D> =D>
Jaroslav 'Tango' Hátle
účetní mafie SPL Liberec
Uživatelský avatar
Tango
 
Příspěvky: 5190
Registrován: 12 dub 2005, 15:51
Bydliště: Liberec
  • ICQ
Nahoru

PředchozíDalší

Odeslat odpověď
Příspěvků: 4293 • Stránka 139 z 287 • 1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 287

Zpět na What if...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY