Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Tématické modelářství ‹ Zájmové skupiny ‹ What if...
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Československé letectvo 1940

Odeslat odpověď
Příspěvků: 4293 • Stránka 134 z 287 • 1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 287
  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod Peter DeSnek » 09 zář 2008, 09:05

Anton píše:Pro MiG-25 PD by to nebyl problém.., konečně i pro švédské JAS-37 Viggen to nebyl problém, ty měly asi desetivteřinové "startovací okno", když "Kos" zatáčel po startu z Bödo. Bylo to tuším v HPM.

S raketou R-40T by MiG-25 udělal při pečlivém navedení pozemní službou výskok do 20 000 metrů, pak jak správně napsal kolega Randalf , by odpálil dvě R-40T a při rychlosti M 4-5 by jej snadno rachejtle dohonily. Američané si toho byli velmi dobře vědomi, protože nikdy krom Severní Koreje a arabských zemí ,které neměly Foxbata k dispozici, to nikdy neřízli přes "čáru".. [-X

Anton.
To Snek:Při vší úctě, kdy konkrétně byli Kosové nad SSSR?? Ani můj zdroj, genplk. Štecha se o tom nikdy nezmínil??!!, to je totiž propaganda.. :?


Antone, ted jsem googlil a mash prafdu. BlackBird prave diky existenci (i kdyz ne plne pohotovostnimu nasazeni MiG-25) nikdy nad Rusko nevletel (teda CCCP). F tomhle beru zpet. Koho rusil byla Severni Korea a jine staty bez MiGa 25 to souhlas. Ale i tak se mi libi ze uvadish 10 vterinove startovaci okno. Ono je to o zachytu. Vzhledem k prirozene "neviditelnosti" Kosa i tak by to byl proste orech. Ale asi jde hlafne o to, ze kazdy start Kosa, byl okamzite zaznamenan a na ruske strane vznikla patricna aktivita k zachytu.

Jinak provozni charakteristiky Kosa a MiG-25PD stejne jasne ukazuji prevahu Kosa hlafne f dostupu a cestofni rychlosti. MiGina ma velmi malo casu na to, aby cil zamerila a odpalila rakety, nez dojde palivo. Navic cestofni rychlost 2,8 Machu proti cca 3,2 ... Jedine raketova vyzbroj dava sanci na sestrel. Otazka je jenom okamzite postaveni a vzdalenosti a ucina vzdalenost raket ... Navic Kos letal uz f dobe, kdy byl velmi spolehlivy pruzkum pomoci satelitu. Takze posilat Kosa do ohne se asi f pripade CCCP moc nevyplacelo vzhledem k mozne ztrate stroje. Spish si myslim ze Kos slouzil k provokacim PVOS ruska a tim i k ziskavani daleko dulezitejsich informaci. Staci se proletet nac Severnim ledovym oceanem ze ... a hned bude mit tolik informaci o PVOS, ze se to da i vyuzit na dalsi planovani letu ...

Nojono ... Je to tu jenom "What iF ..." nastesti ...

Ostatne i f popisu MiGa 25 je jasne receno pro co je urcen .. zadny manevrovy boj, ale zachyt. Ovsem poznamka, ze MiG 25 nevznikl jako odpoved na Valkyru ale prave na Kosa me docela rozesmala. Tomuhle neverim. Spish slo o to, ze Valkyra byla zastavena a tak meli rusove ponekud vic casu na vyvoj.
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!!
Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!!
Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Uživatelský avatar
Peter DeSnek
 
Příspěvky: 12119
Registrován: 22 úno 2005, 13:22
Bydliště: Germany, kousek od Muenchenu
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod Peter DeSnek » 09 zář 2008, 09:08

Anton píše:Stran nepředvídatelnosti startů SR-71, vím jen , že "Turecký express" létal vždy v pátek, trasa Bödo-Incirlik, podél hranic, nejprve zatáčka nad Baltem, pak německá hranice,( na Rakušáky se kašlalo, co mohli taky Kosovi udělat, že ano..) Itálie, nakouknutí k Lybijcům, fofr okolo Řecka, někdy i kuk k Syřanům, pak už jen Turecko - Incirlik.

Letová hladina 22-23 000 m, a o startu se vždy vědělo!! Prý zpravodajský zdroj.. (podle mne to byla ta nenápadná babička v Mildenhallu, co vždy volala na jisté nejmenované velvyslanectví, že ta velká černá potvora už zase odlítla a ona že nemůže spát..) :grin:

Anton.


Ano znama historka. Jinak myslim si ze tohle byl jenom takovy spek pro rusy aby byly f klidu. Spousta Kosaku letala primo z uzemi USA ...
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!!
Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!!
Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Uživatelský avatar
Peter DeSnek
 
Příspěvky: 12119
Registrován: 22 úno 2005, 13:22
Bydliště: Germany, kousek od Muenchenu
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod Anton » 09 zář 2008, 09:13

To s tím Viggenem je fakt, psina je že rakety byly tepelně návaděné licenční Falcony, čili dost výkonná žihadla. A případ Powers byl tuším v nějakém čísle PKR blahé paměti..

MIg-25 by byl vyvíjen tak jako tak, nehledě na XB-70, či B-58. Nezapomínejte, že se objevovaly zprávy o B-1A a ALCM mohly být klidně hypersonické, ne jen ty turboprdítka..

Na mise ze Států se létalo na arktické trasy, Afriku, Latino-Ameriku, Mildenhall byl pro Evropu a Blízký východ, Kadena na Okinawě pro Čínu, KLDR a spol..

Anton.
Obrázek
Uživatelský avatar
Anton
 
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 úno 2007, 10:42
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod Peter DeSnek » 09 zář 2008, 09:17

ujík píše:Tak to čumím :shock: , Viggen že by se dostal k Blackbirdovi? To bych do něj teda neřek =D> .

Jen bych doplnil, že když sundali Powerse, tak neseřelili sučko, ale MiG-19 myslím. Ten s tím Su-9 měl snad Powerse taranovat, protože byl bez raket, ale rakety ho dostali dřív. Ještě kdybych věděl, kde jsem to čet, možná Revi???


Voggen neni spatne ero ...

S Powersem nevim, jenom vim, ze tam bylo neco "In memoriam" ...
Proste rusove vypalili tolik raket az se trefili ...
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!!
Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!!
Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Uživatelský avatar
Peter DeSnek
 
Příspěvky: 12119
Registrován: 22 úno 2005, 13:22
Bydliště: Germany, kousek od Muenchenu
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod Peter DeSnek » 09 zář 2008, 09:19

Anton píše:To s tím Viggenem je fakt, psina je že rakety byly tepelně návaděné licenční Falcony, čili dost výkonná žihadla. A případ Powers byl tuším v nějakém čísle PKR blahé paměti.. ...Anton.


Prca je to, ze ve Wikipedii u SR-71 je prave uvadeno to, ze Svedsti piloti Viggenu meli Kosa f zamerovaci raket mockrat ...
Rekl bych ze to byla takova ta hra na kocku a na mysh ...

Ale otazka je kdo byl kdo ...
Svedove byli neutralni takze by je nesundali ..
Slo jenom o ukazku vyspelosti techniky ...
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!!
Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!!
Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Uživatelský avatar
Peter DeSnek
 
Příspěvky: 12119
Registrován: 22 úno 2005, 13:22
Bydliště: Germany, kousek od Muenchenu
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod VojtaH » 09 zář 2008, 09:23

Peter DeSnek píše:
Anton píše:To s tím Viggenem je fakt, psina je že rakety byly tepelně návaděné licenční Falcony, čili dost výkonná žihadla. A případ Powers byl tuším v nějakém čísle PKR blahé paměti.. ...Anton.


Prca je to, ze ve Wikipedii u SR-71 je prave uvadeno to, ze Svedsti piloti Viggenu meli Kosa f zamerovaci raket mockrat ...
Rekl bych ze to byla takova ta hra na kocku a na mysh ...

Ale otazka je kdo byl kdo ...
Svedove byli neutralni takze by je nesundali ..
Slo jenom o ukazku vyspelosti techniky ...



Kámo jako příspěvky dobrý, ale prokousávat se textem bez čárek a háčků...no nic moc :roll:
Hotovo: Bf 109G-6, Focke-Wulf Ta 183 Entwurf III, Ki-61-II Hien
Stavím: Micubiši Ki-83, Nakajima Ki-44

Futó fukutsu.
Uživatelský avatar
VojtaH
 
Příspěvky: 10579
Registrován: 10 zář 2007, 13:43
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod Peter DeSnek » 09 zář 2008, 09:26

VojtaH píše:Kámo jako příspěvky dobrý, ale prokousávat se textem bez čárek a háčků...no nic moc :roll:


Jo tak me zkus na EN klavesnici naucit psat CZ ...

:wink: :wink: :wink:
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!!
Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!!
Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Uživatelský avatar
Peter DeSnek
 
Příspěvky: 12119
Registrován: 22 úno 2005, 13:22
Bydliště: Germany, kousek od Muenchenu
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod VojtaH » 09 zář 2008, 09:27

Peter DeSnek píše:
VojtaH píše:Kámo jako příspěvky dobrý, ale prokousávat se textem bez čárek a háčků...no nic moc :roll:


Jo tak me zkus na EN klavesnici naucit psat CZ ...

:wink: :wink: :wink:


Ještě že nemáš GER klávesnici...bo SS..bys tam měl enem runy :lol:
Hotovo: Bf 109G-6, Focke-Wulf Ta 183 Entwurf III, Ki-61-II Hien
Stavím: Micubiši Ki-83, Nakajima Ki-44

Futó fukutsu.
Uživatelský avatar
VojtaH
 
Příspěvky: 10579
Registrován: 10 zář 2007, 13:43
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod karlik » 09 zář 2008, 09:29

na kosa jedině Angaru S200, sice ho nedonutí přistát v kuse, ale............... :grin: :grin: :grin:
Uživatelský avatar
karlik
 
Příspěvky: 3450
Registrován: 07 črc 2006, 11:53
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod Anton » 09 zář 2008, 09:32

Jo jo, psací stroj má s tímhle typem kámoš..! To vážně nejde stáhnout verze na klávesnici v češtině?? A psát š jako sh je fakt zvěrstvo, to se na mně Šnečku nezlob.., to mám to učitelování až moc pod kůží. :x

Anton.

To karlík: To jo, viz případ "Butche" Cassidyho!! :twisted:
Obrázek
Uživatelský avatar
Anton
 
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 úno 2007, 10:42
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod Peter DeSnek » 09 zář 2008, 09:36

Anton píše:Jo jo, psací stroj má s tímhle typem kámoš..! To vážně nejde stáhnout verze na klávesnici v češtině?? A psát š jako sh je fakt zvěrstvo, to se na mně Šnečku nezlob.., to mám to učitelování až moc pod kůží. :x

Anton.


Víš Antone, problém je v tom, že píšu všechno na EN klávesnici a to už šílených 25 let. A píšu EN asi tak jako když střílíš z kulometu. Pokud mam psát česky jako ted, mám rychlost asi tak 3 údery za minutu, neboť se neustále vracím abych doplnil správné písmenko s čárkou nebo háčkem.

:cry: :cry: :cry:

Husa upálili pro mě pozdě !!!

:grin: :grin: :grin:
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!!
Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!!
Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Uživatelský avatar
Peter DeSnek
 
Příspěvky: 12119
Registrován: 22 úno 2005, 13:22
Bydliště: Germany, kousek od Muenchenu
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod Anton » 09 zář 2008, 09:40

Ach so!

Na, es ist verstandlich.., aber trotzdem schreib die Deine schreckliche "sh" ohne "h", stimmt das ?? !!

Anton.
Obrázek
Uživatelský avatar
Anton
 
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 úno 2007, 10:42
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod Peter DeSnek » 09 zář 2008, 09:41

Anton píše:Ach so!

Na, es ist verstandlich.., aber trotzdem schreib die Deine schreckliche "sh" ohne "h", stimmt das ?? !!

Anton.


To uz je takovy zlozvyk ...

[-o< [-o< [-o<
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!!
Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!!
Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Uživatelský avatar
Peter DeSnek
 
Příspěvky: 12119
Registrován: 22 úno 2005, 13:22
Bydliště: Germany, kousek od Muenchenu
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod Tango » 09 zář 2008, 10:01

Peter DeSnek píše:Stejne tak to bylo s U-2 ... a i tak po Powersovi palili cim jen mohli a zasah byl spish nahodny ...
A sundali si pri tom vlastniho Suchara (???) ...

Taky mám pocit, že to byl MiG-19.
Jinak druhý U-2 Rusové sestřelili v roce 1961 (nebo 1962?) nad Kubou.
Jaroslav 'Tango' Hátle
účetní mafie SPL Liberec
Uživatelský avatar
Tango
 
Příspěvky: 5191
Registrován: 12 dub 2005, 15:51
Bydliště: Liberec
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Československé letectvo 1940

Příspěvekod karlik » 09 zář 2008, 10:03

jeden U2 lehnul v Číně, ale ten byl s Thaiwanskými znaky i když asi nebyl jejich majetkem :grin:
Uživatelský avatar
karlik
 
Příspěvky: 3450
Registrován: 07 črc 2006, 11:53
Nahoru

PředchozíDalší

Odeslat odpověď
Příspěvků: 4293 • Stránka 134 z 287 • 1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 287

Zpět na What if...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY