Bruno is back aneb čtvrtková Freccia podruhé

Tak a jsem zase zpět a opět s G.50, tentokráte však s I.serií s kapokovitou kabinou. Ty Freccie jsou asi mým osudem
Zatím jsem jen zkoušel nějaké inovace na sestavení trupu, jako např přilepit kýlovku na poloviny trupu a vzbudit tak zdání "normálně" vypadající stavebnice. S kokpitem se mazat nebudu nechám ho z krabice, protože pod tím bublinatým nesmyslem nebude beztak krom stříbrné sedačky s poutacími pásy a možná palubky nic moc vidět.
Šachty jsem vyřešil poměrně jednoduše oproti minulé stavbě a to jejich rozpůlením, aby co nejlépe pasovaly na díry ve spodní polovině křídla a odřezáním sacáků ve křídlech. Následovala asi 15 minutová práce s miliputem, zatímco glock, zatímco jsme debatili po ICQ, dražil nějaký fotky.
Kamo bude ze Španělska, ale kd ybude to není jisté. Rád bych do ModelBrna, jako posledně. Stejně tak žádné vavřínové ambice, ale obohacení italského SIGu.

Zatím jsem jen zkoušel nějaké inovace na sestavení trupu, jako např přilepit kýlovku na poloviny trupu a vzbudit tak zdání "normálně" vypadající stavebnice. S kokpitem se mazat nebudu nechám ho z krabice, protože pod tím bublinatým nesmyslem nebude beztak krom stříbrné sedačky s poutacími pásy a možná palubky nic moc vidět.
Šachty jsem vyřešil poměrně jednoduše oproti minulé stavbě a to jejich rozpůlením, aby co nejlépe pasovaly na díry ve spodní polovině křídla a odřezáním sacáků ve křídlech. Následovala asi 15 minutová práce s miliputem, zatímco glock, zatímco jsme debatili po ICQ, dražil nějaký fotky.
Kamo bude ze Španělska, ale kd ybude to není jisté. Rád bych do ModelBrna, jako posledně. Stejně tak žádné vavřínové ambice, ale obohacení italského SIGu.
