Tak abyste neřekli, že se flákám, jen se to teď trochu vleče kvůli tmelení křídel. Chci to pak přestříknout surfem, než se pustím do dalších detailů. Zatím je připravený zádlab na konci trupu pro tu část, co se sklápí a zajíždí dovnitř s výškovkou a zploštěné břicho v místech budoucích prolisů. Mělo by být pod křídly ještě o něco hranatější v průřezu, ale to bych musel už dolepovat cosi a to by mi pak zase nenavazoval motorový kryt a nový krouhat nehodlám. Motorový kryt je ready pro zástavbu motoru. Ten vstupní otvor k chladiči oleje nebo čemu je na původním odlitku opět zcela blbě, takový placatý obdélníček třetinové výšky. Podbradek na spodku motorového krytu je potřeba vpředu kus zůžit, má jít hodně do špičky.
Sheyo díky, opět je vidět, že Chorvat má na břiše něco červeného a opět není vidět co Zlin dostal nýty na zadek trupu a na směrovku a výškovku. Výškovka je už přilepena, na břicho přibyly prolisy.
Jenom malá připomínka k fotce směrovky - ta pohyblivá část by chtěla taky přebrousit. Je tam moc vidět původní "krupice" na výliscích. Jinak super konverze něčeho na Zlin 242L
Pánové, právě jsem se dozvěděl, že v Moravanu v Otrokovicích mají jednu 242L právě na place. Nemáte tam někdo cestu, že byste to nafotil? Pro mě je to trochu z ruky. Je to ale asi dost ojedinělá příležitost, protože těch 242 tady moc není. Naštěstí je pan Pavelčík velice vstřícný a určitě nechá letadlo nafotit, jen nevím, jak dlouho tam ještě bude (to letadlo).
V Moravanské letecké škole by měly normálně působit mašiny OK-YNG a prototyp OK-VNP. Pak ještě v Bemoairu létá OK-YNB. No ale každopádně pokud by někdo nafotil, tak se na něj zlobit nebudeme , i když katalog náhradních dílů dodává docela dost informací. Hodil by se ale hlavně pohled zezadu na spodní hranu motorového krytu, co je tam vidět z motorové instalace.
Zlínek pomalu a jistě dostává finální tvary. Spáchal jsem schematický motor, je z něj vidět jen minimum, tak jsem ho tak moc neřešil. Zezadu je pak vidět jen tou větrací klapkou, tak je naznačené jen lože a potrubí výfuku atd. Okolí je vycpané olovem, stejně jako přístrojovka zezadu a zatím to vypadá, že je to stejně málo. Tak budu muset zapřemýšlet kam se ještě nějaké olovo vleze. Možná pod přístrojovku ještě. Pod ocas jsem uřízl novou ploutev správnější velikosti, na fotce je porovnání s původním dílem. A motor už je navteřiňákovanej a teď už i natmelenej k trupu.