Připojuji se sestavbou nejkrásnějšího typu, který kdy nosil české/československé výsostné znaky.
Pokud vše dobře dopadne, bude to Su-22M4 4208 z finálního období služby tohoto typu u nás (konkrétně tedy 2001/2002 32.ztl Náměšť nad Oslavou).Protože letoun bude postaven jako dioráma dojezdu po nočním přistání, pokusím se napodobit osvětlení kokpitu a přistávacích a pozičních světel.Konkrétní podoba letounu by potom měla vypadat následovně:
-Křídla na maximálním rozpětí s vysunutými velkými klapkami (klapky na pevné a pohyblivé části křídla) a sloty a rozsvícenými pozičními světly
-Brzdící štíty vysunuty
-Brzdící padák vypuštěn,neodhozen
-Poziční světla (kombinovaná (2 žárovky) v koncích křídel+bílé na SOP) rozsvícena
-Přistávací světlomety vyklopeny a rozsvíceny
-Motor na nízkých otáčkách bez forsáže (při pojíždění)
-Překryt kabiny zvednut
-Podvěsy:
-2xPTB na vnějších křídelních závěsnících
-2xUB-32 na vnitřních křídelních závěsnících
-2xR-60 (respektive 2x registr R-60)
-Pod trupem 4 prázdné závěsníky
Vzhledem k tomu že se pomalu prokopávám do pokoje, dostal jsem se i k jedné z vitrin kam jsem si schoval tenhle rozvrtaný kokpit (za horší kvalitu posleních dvou fotek se omlouvám ale fotí se to fakt na prd).Základem je odlitek od Airesu (fotky nedotčeného kokpitu a zkoušky osvětlení pravého pultu jsou staršího data, zbraňové tablo je vyfocené teď).Další fotky toho co už je hotovo přibudou jakmile se k daným částem prokopu (zbytek je ve druhé vitrině).