Takze poporadku - nejdriv dekuju za ohlasy, ale skoro bych rek ze to jsou posledni zajimave fotky ze stavby
(pak - snad - az vysledek
)
Martin Jursa (a dalsi) - na fotkach ta zelena vypada o trochu lip nez in natura. Mozna to bude velikosti fotek, tezko rict. Vecer pro zajimavost mozna nafotim papirek, na kterym jsem odzkousel tak 10-15 zelenych barev a ruznych mixu se vsim moznym i nemoznym. Ale michat jakekoliv zelene nevedlo ke kyzenemu vysledku - ono, i kdyz se to nezda, ta zelena je ve skutecnosti zelenomodra. Po primichani tmave modre to bylo o neco lepsi, ale vysledny mix se nakonec obesel bez jedine kapicky zelene (gunze C): zakladni tmave modra (C005), zluta RLM04 (C113) a celkem hodne bile. Pomery nemam nejmensi tuseni. nejdriv jsem do modre pridaval zlutou tak dlouho, dokud odstin nebyl spravne modrozeleny. Vysledek byl ale o mnoho sytejsi a tmavsi nez jsem potreboval - to jsem zesvetlil a utlumil bilou (ano, bilou). Pri michani odstinu mi nejvic pomohl tisteny Detail & Scale - mit jen scany na pocitaci, tak to nikdy nenamicham.
Michael - to mi povidej, priste si budu muset najit nejakej model, kde bude kokpit opravdu videt a podvozkovy sachty budou nejlepe nekde nahore, aby tkay byly videt
Milos zase prehani, obzvlast kdyz se clovek podiva co stavi on, ze... Nicmene diky
Jinak posun slovne - pred slepenim trupu jsem mel blbej pocit ze tam neco chybi. Nekolikrat jsem si prosel navod modelu i leptu, ze v kokpitu je opravdu vse, do zadni sachty se pred slepenim trupu nemusi nic davat, ze klapky za motorem pujdou bez problemu zalepit az po slepeni trupu, ze lept ke kompresoru (nebo co to je) bude lepsi zalepit az po slepeni trupu - no, zadnej problem sem nenasel, trup slepil a spoj pracne zacistil, opravil ryti...a pak sem si toho vsiml - zapomnel jsem hlavni nosnik kridla.