Takže zkusím postavit Akademácýho Thunderbota. Bude s Airesím kokpitem a podvozkovýma šachtama + motor Quicboost. Jedná se o moji nejspíš poslední dvaasedmdesátinu, pak už jen čtvrtky. Vybral sem si kamo z roku 1944 od 73 OTU RAF v Egyptě. Obtisky mám Propagteam a hned sem zjistil první rozpor. V návodu k obtiskům je blesk na boku ve stříbrné barvě ale všude na netu je v barvě červené asi stejné jako na znacích. Netuší někdo jak to bylo doopravdy? Já to černobílý fotočky fakt nepoznám. I když se přiklánim spíš k tý červený.
Přílohy
Teď jsem si všim dalšího rozporu. Na vrchní straně křídel má Propagteam standartní dvoubarevný paví oko a tuten nee.
Rozdíl mezi šachtou v stavebnici a šachtou Aires. Mimochodem padnou do modelu úplně perfektně. Čekal sem bůhví jaký pasování ale nic dramatického se nekonalo.
Kokpit a šachty po nabarvení před patinou.
Motor je Quickboost prozatím doplněný pár drátkama. Ještě mu chci doplnit kabely ke svíčkám. Uvidíme jestli se mi to povede.
Díky za pomoc! Tak už je mysím jasné že blesk udělám červenej. Na Liborovejch fotkách je to líp vidět, že to stopro není stříbrná. Měl bych ještě jeden dotaz a to v souvislosti s těma brzdama: Je ještě nějakej rozdíl? Brzdy nějak udělám a ten světlomet taky zkusim přemístit, jen jeslti je to všechno. Přeci jen Tancka nemám moc nastudovanýho.
Mozna to nebude tak dulezite, jak ty aerodynamicke brzdy a svetlomet, vsak dalsi smenou u D-30 byla hladka podlacha v kabine. Rezin od Airesu je pro drivejsi verze, kde jsou nejake "zebriky". Musel bys se zeptat ci nekomu nezbyla podlacha zo stavebnic P-47D-30 anebo P-47M od Revella.
Pozdrav Marcin Surzyn Rozestavěno: Bombonierove Bf 109G-6/AS/N a Bf 109G-10 bud G-14/AS
huups. No už mám skoro hotovej kokpit od airesu. Tam je ta vroubkatá podlaha. Moc vidět nebude a upravovat se mi to už nechce páč to mám už slepený s bočnicema a napatinovaný. Ta prosím tuto vadu odpusťte Přesto díky, příště si na to dám pozor.
Tak sem se konečně zase trošku pohnul. Slepil sem trup a následně i křídla a výškovky. Vzhledem k tomu, že obtisky co mám moc neodpovídají a na to abych je upravoval sem moc levej tak asi změnim kamo. Ještě mám čas a nejsem úplně rozhodnutej ale stále víc přemýšlím o NV-K z Burmy. je to dřívější verze tak snad nebudou problémy s tím, že mám vroubkatou podlahu kokpitu a taky snad nebudu muset dodělávat aerodynamické brzdy a přemisťovat přistávací světlomet. Mimochodem v Aires kokpitu jsou na výběr dva zaměřovače a já si nejsem jistej kterej která verze měla mohl by mi někdo poradit? Děkuji.
Přílohy
Eště nemám éro ale mekanici už sou nastoupený
Podvozkové šachty josu o 1000 procent lepší než ty co nabízí Academy
Kokpit Aires mi dal trošku zabrat s umístěním palubní desky.
Ten vetsi to je K-14, toho pouzivali standartne, jestli dobre pamatuji, od vrze P-47D-40 a na P-47N. Jestli delas toho britskecho tak tam klidne dej mensi.
Pozdrav Marcin Surzyn Rozestavěno: Bombonierove Bf 109G-6/AS/N a Bf 109G-10 bud G-14/AS
Díky za rady dám tam ten menší. Kamo nakonec bude nespíš ta Barmská a tp je P-47D-28 takže zaměřovač použiju N3a. Přistávací světlomet a vzdušné brzdy by měly být taky v poho.Ještě jednou díky!
Takže sem fouknul zesvětlení. Sice sem chtěl počkat na novou pistolku(objednal sem Fengu 203) ale nakonec sem to foukl tou stávající. Focený je to jednou s bleskem a jednou bez blesku. Pozítří sem dám fotky po odmaskování na denním světle. Snad se to povedlo.Patina bude následovat...