Stránka 1 z 3

Sherman M4 early

PříspěvekNapsal: 08 pro 2007, 21:14
od KLingO
tak som vyhrabal shermika z depozitu a zistil som ze uz mam k nemu aj lepty od abera

takze nejake picturesy:
konkretne chcem spravit tento stroj
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]

a leptiky:
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]

a otazka na odbornikov: zvary na korbe maju byt donutra alebo vypukle ?

PříspěvekNapsal: 09 pro 2007, 21:34
od MirekK
Svary určitě navrch. Sem tam doma svářím a správná struktura, když se mě povede pěkná "housenka" je "penízkovej svár" ( jako když vyskládáš mince do řady přes sebe - jedna překrejvá druhou)

PříspěvekNapsal: 09 pro 2007, 23:13
od KLingO
no nie zeby som nevedel ako vyzera zvar ..

pytal som sa preto lebo napriklad nemci mali zvary utopene akoby v drazke

ale zatial sa drbem s podvozkom taze si pockam na vyjadrenie sheramanologov

aj tak dik za prispevok

PříspěvekNapsal: 10 pro 2007, 08:11
od Vici
vsak jsi uz vyjadreni dostal ne?:-) mirek je jeden z nejvetsich shermanologu tady, presto ze to o sobe netvrdi :-)

PříspěvekNapsal: 10 pro 2007, 08:45
od KLingO
tak potom som kludny

dnes este hodim foto pravej strany podvozku ktoru som fcera dorazil

PříspěvekNapsal: 12 pro 2007, 10:00
od KLingO
nejako som sa k tomu foteniu dostal neskoro ;o)

takze: odrezane blatniky, odstranene naradie (zatial len vzadu), vyrezane diery na periskopy z leptov, spravena prava strana podvozku, naznaceny pancier na prevodovke a stite kanonu naleptanim s humbrol liquid poly

zatial som sa zaseko na leptoch - su take prtave ze sa mi stale rozpadnu ked s nimi manipulujem - takze si pockam na letovaciu pastu (sekundak to nezvlada)

PříspěvekNapsal: 12 pro 2007, 10:02
od KLingO
na prevodovke som musel vytmelit tie srubovane spoje ... takze sa mi najjednoduchsie zdalo vyrobit nity nanovo (aby sa mi to jednoducho brusilo)

dalsie foto:

PříspěvekNapsal: 12 pro 2007, 10:18
od Petr Vejvoda
Zatím opravdu paráda KlingO :P
Jen hnidopišská poznámka - ty nýty vypadají na každém žebru jinak (tvé versus původní ze stavebnice) ale pod prachem nebo bahnem to stejně zanikne.....

PříspěvekNapsal: 12 pro 2007, 10:32
od KLingO
no nemam fotku povodneho dielu .. ale na jednej strane su akoby v diere mensie a na druhej su priamo na rovine vacsie .. takze som to robil presne ako boli povodne

PříspěvekNapsal: 12 pro 2007, 20:35
od Petr Vejvoda
KLingO píše:no nemam fotku povodneho dielu .. ale na jednej strane su akoby v diere mensie a na druhej su priamo na rovine vacsie .. takze som to robil presne ako boli povodne
jj tak to je javor 8)

PříspěvekNapsal: 13 pro 2007, 09:03
od KLingO
mam otazku na shermanologov (Mirek, Brano) - na stavebnici nie su zaslepene podbehy a chcem ich zavret - to by nebol problem na bokoch ale fakt netusim ako to ma vyzerat vzadu okolo filtrov a vystupu vyfukov

nemate foto stroja alebo modelu ?

PříspěvekNapsal: 19 pro 2007, 11:25
od KLingO
konecne mam pajkovaciu pastu - tak som pokrocil na leptoch

a dokoncil som druhu stranu pasov

PříspěvekNapsal: 19 pro 2007, 12:40
od greenbaron
POZOR KlingO! Levý pás, první vozík za hnacím kolem, druhé kolo pojezdové je stranově převrácené...

PříspěvekNapsal: 19 pro 2007, 12:42
od KLingO
OU shit :( :? tak to bude masaker je to zlepene tamiya extra thinom dost nafest

PříspěvekNapsal: 19 pro 2007, 12:54
od greenbaron
Neber si to osobně - je to vidět až když tu fotku zvětšíš... řezal bych osu, pak zevnitř vyvrtal - na vnitřní straně vozíku durch vahadla, na vnější "jen tak aby tam držela", dal novou osu... To pude, neboj.