Stránka 4 z 4

Re: Austin Utility

PříspěvekNapsal: 14 kvě 2012, 18:02
od Radek-Austin
tohle je pěkná stránka s filmovou technikou
http://www.imcdb.org/vehicle_178556-Aus ... -1939.html

a film je z roku 1964, že by původní zbarvení?!

Re: Austin Utility

PříspěvekNapsal: 07 kvě 2014, 21:37
od Higgins kpt.
tak, trvalo sice dlouho, ale je hotovo, jediný Austin Tilly v republice je po renovaci, v původním stavu, s originál Tilly motorem.

Z fabriky vyjel pravděpodobně v březnu 1943, a mně se ho podařilo znovu oživit po patnácti měsících velice náročné práce.

Má za sebou i první jízdu do Plzně a zpět, bez problému.

Higgins

Re: Austin Utility

PříspěvekNapsal: 08 kvě 2014, 07:46
od greenbaron
Obdivuji úsilí, které jste věnovali renovaci Tillyho a věřím, že po technické stránce je skutečně super, ale přiznám se, že některé věci se mi zdají poněkud neobvyklé - mám na mysli marking vozidla a jeho kamufláž.
Pokud jde o marking, spíš než použití brigádního znaku na zádi vozidla bych čekal "ČS/CS oválek". Samozřejmě, použití brigádního znaku tak, jak je na tomhle autě prostě možné je, ale moc to neodpovídá praxi u brigády, dokumentované dobovými fotografiemi. Současně by mne také zajímalo a rád bych zvěděl, jaké jednotce z organizační struktury brigády odpovídá použité AoS 120 na černém podkladu. Napadá mne snad jen 22nd Liason Headquarters, tedy britská styčná skupina (velitelství) u brigády...
Na vozidle (na přídi, na pravém blatníku) by zřejmě neměl chybět žlutý kruh s určením hmotnostní klasifikace vozidla, v tomto případě zřejmě s číslem 2.
Pokud jde o použití kamufláže, tak je vozidlo zachyceno zřejmě v průběhu "procesu" maskování, protože tmavou kamuflážní barvou/"disrupterem" by měla být kamuflována také střecha řidičské kabiny a plocha kapoty motoru, tedy tzv. "horní plochy"... a nebo by vozidlo nemuselo být kamuflováno vůbec.

Re: Austin Utility

PříspěvekNapsal: 08 kvě 2014, 17:55
od Tomáš Jakl
Higgins kpt. píše:tak, trvalo sice dlouho, ale je hotovo, jediný Austin Tilly v republice je po renovaci, v původním stavu, s originál Tilly motorem.

Z fabriky vyjel pravděpodobně v březnu 1943, a mně se ho podařilo znovu oživit po patnácti měsících velice náročné práce.

Má za sebou i první jízdu do Plzně a zpět, bez problému.

Higgins

=D>
Velká gratulace!