Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Auto-Moto
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Škodovky 70.-80.léta

Cars and bikes
Odeslat odpověď
Příspěvků: 23 • Stránka 1 z 2 • 1, 2
  • Odpovědět s citací

Škodovky 70.-80.léta

Příspěvekod Škorpík » 09 dub 2006, 12:15

Všechny zdravím.
Dělám Škodovky 70.-80.léta 1/24, ale mám málo podkladů.Poradíte monografie,podvozky,karoserie,motory? Děkuji
Š1000,100,110r,120s,130rs okruhová,soutěžní?
Uživatelský avatar
Škorpík
 
Příspěvky: 376
Registrován: 08 dub 2006, 21:49
Bydliště: LIBEŘ , PHA-ZÁPAD
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Vladimír Šuma » 09 dub 2006, 12:17

130 rs soutěžní dělá REJI model, prý bude i okruhová... chystá se RS200 .....

[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Uživatelský avatar
Vladimír Šuma
 
Příspěvky: 4128
Registrován: 16 črc 2004, 11:15
Bydliště: Třemošná
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Jozef » 09 dub 2006, 12:25

tu:
http://forum.valka.cz/viewtopic.php/t/37012
som už dával technické parametre ku škodovke..
uplne dole je súbor .doc na stiahnutie

alebo tu mám. pár obrázkov. ale nič moc.
http://www.automodely.ic.cz/forum/viewtopic.php?t=23

Sumak- 3lite by som za model nedal... ani škodovky..
Uživatelský avatar
Jozef
 
Příspěvky: 339
Registrován: 25 led 2006, 11:40
Bydliště: Bratislava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod matra » 09 dub 2006, 19:10

Zkus se kouknout i sem http://forum.valka.cz/viewtopic.php/t/39288
matra
 
Příspěvky: 1139
Registrován: 22 úno 2006, 15:54
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod 136L » 11 dub 2006, 15:55

Ta stavebnice od REJI co je na obrázku je pěkná, ale dokonalá není. Koupil jsem ji, začal jsem se v ní vrtat a zatím jsem zjistil tyhle probémy:přední spojler je příliš dlouhý (okruhový, rally verze má cca poloviční), tvary vstupů vzduchu v zadních blatnících jsou jiné, vrchní hrana předních blatníků je příliš špičatá. Dále mi chybí drobnosti jako je motor, převodovka, nápravy, to co je ve stavebnici sico dostačuje při pohledu z venku, ale když se podívám skrz mříž v kapotě, něco by tam mělo být vidět, totéž platí o náporáku a prostoru za ním. Jsem teprve na začátku stavby, zatím jsem se nedostal moc daleko, ale bude to fuška. Udělat nápravy, motor, převodovku, prostor za náporákem atd. dá dost práce. Skoro by toho mohlo být ve stavebnici za 2400Kč obsažené, tak jako další kola a obtisky, aby se dala postavit okruhovka, kastli mají stejně jakousi univerzální. Chápu, že to je malá série pro labužníky, ale právě proto by to mělo být dokonalejší.
Uživatelský avatar
136L
 
Příspěvky: 284
Registrován: 17 bře 2006, 20:04
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod 136L » 11 dub 2006, 16:19

pár odkazů kde se dá najít něco o RS (je ale potřeba přebrat co je tuningovej paskvil a co je naše malý porsche, často to je blbě namíchaný do sebe, nicméně inspiraci to přinést může) :
http://www.tuning.cz/s110r/SPECIALY/montecarlo.htm
http://sweb.cz/rcoupe/prototyps/s130rs.htm
http://www.tuning.cz/s110r/SPECIALY/130rs-3.htm
http://www.tuning.cz/rs/
http://www.tuning.cz/skoda120m/w130lr/dokumentace.html
http://www.partaj.cz/modules.php?name=N ... cle&sid=76
http://www.skoda-motorsport.de/seite4/seite4_0.htm
http://www.fire-rallyteam.cz/index.php
http://classic.lany.cz/car25b.htm
http://www.rally-bohemia.cz/2005/index_ ... koko=1&x=1
http://www.foltyn.cz/car/skoda_uvod.htm
+ další lze dohledat pomocí http://www.google.com
Uživatelský avatar
136L
 
Příspěvky: 284
Registrován: 17 bře 2006, 20:04
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Jozef » 11 dub 2006, 17:48

keď hovoríš o porsche.. som videl.. síce tuning.. ale doosť dobrý.. škodu 110R.. išlo o to.. predok- blatníky, kapota. boli zo škody 1000 a zadná časť 110r.. to bolo tak vymakané, (skutočne sa to podobalo na porsche) tak to mohli kludne robiť o výrobi.. a bol by to trhák..!! pohladám foto..

edit.. tak som to našiel.. ale videl som ju aj v modrej metalíze a to bola krása..
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]

inak pri pátraní som našiel aj pár drobnosti..
http://www.veteran.plivnik.cz/skoda/s11 ... shtest.jpg
http://www.veteran.plivnik.cz/skoda/s110/roz-2.jpg
http://www.veteran.plivnik.cz/skoda/s110/roz-1.jpg
Uživatelský avatar
Jozef
 
Příspěvky: 339
Registrován: 25 led 2006, 11:40
Bydliště: Bratislava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod 136L » 11 dub 2006, 18:27

Znám tenhle stroj, rád navštívím srazy starých škodovek a ještě radši je fotím, rád bych se s některou z nich i trochu povozil, bohužel na něco takového zatím nemám (skutečně kvalitní veterán vyjde na moc velké peníze). Tohle miniporsche je prý velmi náročná přestavba, údajně se jedná o velmi odlišné věci a není jednoduché to na sebe napasovat. Jsem moc rád, že je i mezi modeláři řada příznivců těchto krásných pokladů, proto apeluji na firmu REJI, jeslti to někdo kdo k Vám má blízko čte, rozšiřte svoji nabídku! 130LR, 120S, 110R, 110R Rallye .....a další typy by se na trhu neztratili
Uživatelský avatar
136L
 
Příspěvky: 284
Registrován: 17 bře 2006, 20:04
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod matra » 14 dub 2006, 01:00

To 136L - možná se pletu, ale myslím, že napasovat ty věci na sebe nebude až takový problém. Poslední 1000 a 100 by měly mít shodný skelet, a viděl jsem několik 1000 s předkem nebo zadkem 100 z důvodu neexistujících dílů
matra
 
Příspěvky: 1139
Registrován: 22 úno 2006, 15:54
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Tomáš Matyska » 14 dub 2006, 05:34

Jo,jo.V dobách soudruhů,když došly díly na tisícovku,tak se to prý šilo,jak se dalo.Já když jsem poprvý viděl tisícovku se zadkem ze stovky,tak jsem čuměl,jak péro z gauče.
Uživatelský avatar
Tomáš Matyska
 
Příspěvky: 2226
Registrován: 25 led 2006, 20:57
Bydliště: Líně
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Jirka Pokorný » 14 dub 2006, 08:34

K tý 130 od REJI, pokud vím, tak o snížit nárazník neni až takovej problem (v návodu na dekály si toho pozorný jedinec všimne), na chybu u sání za dveřma se bohužel přišlo pozdě (mělo by být posunuté víc dozadu). Dodělat motor a převodovku by nebyl zase až takovej problém, ale to už by byl multi kit a uvědom me si přátelé, že by se zvýšily zárověň náklady na výrobu a dostanem se na cenu multi kitů Japonského Studia 27 a jsme hned minimálně o 1500,- někde jinde a model se tudíž stává v našich končinách neprodejný. A na druhou stranu, člověk je snad modelář a ne lepič, ne? Konec konců i taková Tamiy má na každém modelu své mouchy, pokud bych se měl rozepisovat třeba o poslední verzi Peugeota 206, tak to by byla diplomová práce :grin:
Uživatelský avatar
Jirka Pokorný
 
Příspěvky: 2678
Registrován: 23 pro 2005, 11:13
Bydliště: Vidlákov
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod matra » 14 dub 2006, 09:02

Pár resinů v 1/24 mám a opravdu standart těchto stavebnic je bez motoru, náprav s hladkým spodkem - kromě karoserie je vše maximálně zjednodušeno a to za cenu kolem 1000 Euro, takže Reji drazí nejsou. Ohledně Š1000, 100 atd si musíme uvědomit, kolik se jich v v cizině prodá - to je pro výrobce rozhodující. Náš malý trh jich většinou absorbuje tak málo, že se bohužel výrobci nevyplatí tyto modely dělat :cry:
matra
 
Příspěvky: 1139
Registrován: 22 úno 2006, 15:54
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Vladimír Šuma » 14 dub 2006, 09:15

matra píše:Pár resinů v 1/24 mám a opravdu standart těchto stavebnic je bez motoru, náprav s hladkým spodkem - kromě karoserie je vše maximálně zjednodušeno a to za cenu kolem 1000 Euro, takže Reji drazí nejsou. Ohledně Š1000, 100 atd si musíme uvědomit, kolik se jich v v cizině prodá - to je pro výrobce rozhodující. Náš malý trh jich většinou absorbuje tak málo, že se bohužel výrobci nevyplatí tyto modely dělat :cry:

nemyslels 100 Euro ??? 8) 8) 8)
Uživatelský avatar
Vladimír Šuma
 
Příspěvky: 4128
Registrován: 16 črc 2004, 11:15
Bydliště: Třemošná
  • ICQ
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod matra » 14 dub 2006, 09:26

Jojo, omlouvám se, za to se kupují celá auta. Jsem to ale popleta :D
matra
 
Příspěvky: 1139
Registrován: 22 úno 2006, 15:54
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Příspěvekod Pavel Klouček » 14 dub 2006, 13:36

Pánové nechci vám moc kecat do starých Škodovek, na mě jsou pořád moc nové, ale skelet Š-1000MB a Š-100 jest zaměnitelný i u starých verzí, tj. lze přebudovat starou tisícku se střešní ploutví na stovkové blatníky. To ovšem platí jen pro klasické čtyřdveřové limusiny. U toho ERka to ale vážně není tak jednoduché jak se zdá. Rko má s klasickou stovkou stejné snad jen zadní čelo. Přední blatníky jsou delší, kapota snad taky. Přední okno jiné atd. Zkrátka co se týká plechařiny, je to proti stovce úplně jiný auto, jenom trochu podobný :D
Pavel Klouček
 
Příspěvky: 7460
Registrován: 28 pro 2004, 07:28
Bydliště: Liberec
Nahoru

Další

Odeslat odpověď
Příspěvků: 23 • Stránka 1 z 2 • 1, 2

Zpět na Auto-Moto

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY