..a co to bude za verzi..? ..víš Peťo..takový sqělý kitařský práce..a...skoro se to bojím říct... .on totiž D.VII z války nikdy neměl žádnou přístrojovku..! Místo ní by měla být jen trubka spojující horní "podélníky"..na ní navařené patky k uchycení zadní části MG..A taky neměl podlahu... těch pár kontrolních prvků viselo na kovové konstrukci a přes trubičky na podlaze byla položena jen dvě prkýnka.. Ty fotky s přístrojovkama jsou všechno z poválečných strojů,nebo z replik... Dokonce palivoznak trčel přímo z nádrže a byl tedy umístěný až někde přibližně mezi laufama MG..a vedle sedačky vpravo byl v kardanovém kloubu kompas.. No,a sedačka byla plechová a bez polstru..(to byla specialita rakouských letadel..) Poutací pásy vypadají taky moc moderně..ale to taková vada není..taky se tady probírá barva interieru..no,to je právě taky malér...správně by měl pilot uvnitř vidět lozeng..akorát s bledejma barvama..(koukni doma or u sousedky na "kytičkovaný" závěsy na oknech..ale z druhý strany.. ...no a aby toho lozengu nebylo málo,tak za pilotem je nataženo v té přepážce plátno..je přšňůrkovaný kolemdokola k těm trubkám tvořící tuto přepážku..a nezřídka bývalo také lozengové..ale třeba už to máš hotový a tak to byla jen taková "faktická".. ..a taky výřez kolem "královského převodu" u motoru byl těsnější..hřbet trupu před pilotem byl z tenkých plechů..hřbet trupu za pilotem byl stejně dělaný jako boky u Dr-1 a bla,bla,bla...sakra to jsem zase protivnej..!