Stránka 1 z 2

L-13 Blaník (AZ/KP 1/72+1/48)

PříspěvekNapsal: 12 říj 2020, 23:56
od Randalf
Dám si double, stejná mašina ve dvou měřítkách.
B00.jpg

B01.jpg


Bude to 2x Blaník OK-1852 v tomto stavu zbarvení.
OK-1852.jpg



Nejprve test obtisků...
B02.jpg
B03.jpg


...a jde se na věc!
B04.jpg
B05.jpg

Re: L-13 Blaník (AZ/KP 1/72+1/48)

PříspěvekNapsal: 13 říj 2020, 07:26
od Jan_K
Mezi všema stíhačkama super počin. Jenom si nejsem jist, ještě jsem neviděl černý interiér. Blaníci mají vnitřek v barvě hliníku, do toho našroubovaný tapecírunk, na podlaze lino. Černě jsou jenom kryty nad palubníma deskama, proti oslnění.

Re: L-13 Blaník (AZ/KP 1/72+1/48)

PříspěvekNapsal: 13 říj 2020, 07:58
od Turboduck
Výborně, foto Blaníku je z Havlíčkobrodského letiště...
=D>

Re: L-13 Blaník (AZ/KP 1/72+1/48)

PříspěvekNapsal: 13 říj 2020, 18:38
od Randalf
Jo, HB, stavím to (mimo jiné) pro kámošku, co s tím lítá.
Interiér jedu podle konkrétní mašiny a ten vypadá temně, zadek je hliník, na ten dojde.

Re: L-13 Blaník (AZ/KP 1/72+1/48)

PříspěvekNapsal: 21 říj 2020, 10:02
od Randalf
Náznak plechu vzadu...
B06.jpg

Re: L-13 Blaník (AZ/KP 1/72+1/48)

PříspěvekNapsal: 06 lis 2020, 00:57
od Randalf
Na velkém zavírám trup...
B08.jpg
B07.jpg

Re: L-13 Blaník (AZ/KP 1/72+1/48)

PříspěvekNapsal: 06 lis 2020, 08:15
od Filip Tomči
Pěkný kokpit. =D>

Re: L-13 Blaník (AZ/KP 1/72+1/48)

PříspěvekNapsal: 14 lis 2020, 15:40
od Randalf
Tak čtvrtka má pokrok...
B09.jpg

Re: L-13 Blaník (AZ/KP 1/72+1/48)

PříspěvekNapsal: 14 lis 2020, 17:07
od Atlis
Co drží tú výškovku v neutrálnej polohe?

Re: L-13 Blaník (AZ/KP 1/72+1/48)

PříspěvekNapsal: 14 lis 2020, 17:35
od Randalf
No přece Síla, voe :grin: :grin: :grin:

Re: L-13 Blaník (AZ/KP 1/72+1/48)

PříspěvekNapsal: 14 lis 2020, 17:38
od kansas1
Obyvkle sme dělali následující. Horní poutací pás předního pilota obsahoval z kulatiny vytvořené trojůhelníkové oko (samo to stejné bylo i na zadní sedačce). Takže oko pásu se dalo nasadil na vrch kniplu. Tím pádem došlo k aretaci VK a pak nedocházelo k vytloukání dorazů na VK při transportu mašinky. Poloha VK vycházela z nastavené délky kurtovacího pásu. Snad sem to popsal dostatečně. Foto nemám, ale snad někde na netu bude. Jo a všechny mašinky u nás provozované měly ostruhové kolečko, nikoli pevnou ostruhu.

Re: L-13 Blaník (AZ/KP 1/72+1/48)

PříspěvekNapsal: 14 lis 2020, 17:58
od Atlis
@kansas1 - áno, tak sa to robí všade, ale Randalf má pásy na sedačke a aretačné "T" ktoré sa používalo na výškovku aj smerovku (ktorá by mala byť tiež spadnutá na stranu na ktorú je položené krídlo) nikde nevidím. Ale možno to fakt drží nejaká "síla".

Re: L-13 Blaník (AZ/KP 1/72+1/48)

PříspěvekNapsal: 14 lis 2020, 18:46
od kansas1
Tak to neporadím, Mariane..:-)))

Re: L-13 Blaník (AZ/KP 1/72+1/48)

PříspěvekNapsal: 15 lis 2020, 00:23
od Jan_K
Já bych nebyl tak přísnej. Těch chybek tam vidím víc, něco v barvách interiéru, něco v provedení zádových opěrek sedaček...upínací pásy by tam šly použít z Bf-109 (ano, opravdu jsou stejné). Ale to všechno jsou drobnosti oproti tomu, že konečně je na fóru stavba pořádnýho aeroklubovýho letadla!

Re: L-13 Blaník (AZ/KP 1/72+1/48)

PříspěvekNapsal: 15 lis 2020, 01:56
od Randalf
Jak už jsem psal výše, bude to dekorace pro kamarádku sedlající tohoto ptáka, ne soutěžní model, takže to fakt neřeším.
Brát to do detailu, tak si třeba zrovna 1852 zajdu nafotit a stavím ve stavu ke přesnému datu, bo i tohle mělo několik variací zbarvení.