HomerII píše: Začnu kutit na interiéru , jeho podoba bude více méně jen můj odhad...
Macel Sezemský o originálu BH-1 v L+K 2004:
Letoun se řídil klasickým způsobem. Nožní řízení bylo provedeno jako dřevěná páka, od níž byla vedena lanka přes dvě kladky ke směrovému kormidlu. Ruční řízení mělo páku z ocelové trubky a čtyři lanka ovládání výškového kormidla vedla také přes kladky. Řídicí lanka ocasních ploch byla z velké části vedena v trupu, jen v jeho zadní části vycházela ven, k pákám obou kormidel. Křidélka se ovládala dřevěným táhlem, které bylo vedeno ve výřezech žeber křídla. V křídle měl letoun umístěnu trojúhelníkovou dřevěnou okovanou páku, od které vedla krátká ocelová trubka k páce ovládání na křidélku. Pilotní prostor byl ještě vybaven páčkami motocyklového typu. Ty sloužily k ovládání přípusti, sytiče a předstihu motoru. V zadním pilotním prostoru byl umístěn pouze jeden přístroj, snad teploměr chladicí vody motoru, snad tlakoměr oleje.