Perfektný výber Laci!!!! Dlho po ňom pozerám a rozmýšľam, že preň zájdem do pivnice Ale už som sa sľúbil na stavbu Machi Držím palce a budem pozorne sledovať!!
Vlado ahoj, diky moc. Budem sa snazit Martin rad Ta opat aspon takto stretavam. Moc nerozmyslaj zober Machi aj Romea a pridaj sa. Ja som moc na vyber nemal, zobral som Romea. Je to pre mna urcite "challenge" hlavne co sa tyka "rozbitia" toho strieborneho jednoliateho povrchu , nehovoriac o tom, ze je to dvojplosak a este k tomu aj bez kolies Takisto sa tesim na Tvoju stavbu
Zacal som oddelenim pohyblivych casti kridiel a vyskovky. Zlepil kridla a dal na lepene spoje kontrolny surfacer 1000 a cele to prebrusil. Niektore detaily doplnim neskor.
Pokracoval som s trupom. SH spravili krasne detaily. Niektore sa vsak stracaju a je ich len tazko rozoznat. A pre neskorsi wash su len malo pouzitele. To plati aj pre delenie panelov. Preto som vsetky detaily a linky preryl nanovo a cely povrch prebrusil. Fakt neviem ani ako mi praskol trup napriec na lavoboku (od kokpitu ku korenu kridla). Ta prasklina bola tensia ako vlas. Tak som to prelepil a fukol niekolko krat surfom a opat prebrusil. Nakoniec som dal kontrolny wash, ktory spolu s fotkami kadeco ukazal. Idem opravovat.
Honzo,diky moc. Tak rychla, obratna a zaroven elegantna 109-ka to nie je , avsak ma aj toto lietadlo svoje caro. Dal som dokopy plavakovu podzostavu. Fukol som to surfom 1000 a niektore detaily vytiahol opat washom. Ten centralny plavak bol teda impozantny.
Kontrolny wash ukaze ci je dostatocne hlboke rytie nie len liniek, ale aj detailov. A takisto "volnym okom" nepostrehnutelne nerovnosti povrchu aj chyby pri preryvani. To je celkom fajn postup hlavne pre kovove povrchy. Kedze "romeo" bude strieborny, tak som to pouzil. Da sa tym ziskat aj celkovy obraz a rozlozenie panelaze.
Pokracoval som motorom. Tie diely s valcami idu velmi dobre k sebe a je potrebne len min. zacistenie po zlepeni. Takisto PUR vyfuky pasuju vyborne. Doplnil som len tiahla k valcom a kabliky k svieckam. Pridavam foto motoru a jeho krytov vo farbe aj s patinou. Konce vyfukov su len zafixovane paskou.
Dokončeno 2024: (2) Miles Sparrowhawk, Churchill Mk.VII Crocodile Don't touch a single thing. — "Mutt" Summers's comment from the cockpit of the K5054 after maiden flight, 5th March 1936. WALKAROUNDY!!!