Poválečná služba G.55 je docela rozmanitá. Argentina objednala behěm let 1947-1948 obdržela 45 G.55. Z toho 15 byly dvoumístné. 10 z těch 45 byly ještě do poloviny roku 1944 vyrobené Centaura, co prošla revitalizací/opravama. Konec nasazení G.55 v Argentině přišel cca v půlce 50-tých let. Prvním uživatelem po válce bylo nově ustavené AMI (vojenské legtectvo Itálile). To obdrželo pár desítek G.55A a G.55B - k výcvíku. Egypt zakoupil 39 G.55 (z toho 2 dvoumístné) a Sýrie 13 (1 dvoumístný). Sýrie je používala spíš k pokračovacímu výcviku (jeden z pilotů byli i Háfiz Assad). Egyptské ani Syrské G.55 si s Izraelem nezabojobvaly- ve válce ale měly tam být nějaké přihraniční "souboje"
"Ne každý, kdo je dnes na straně Ukrajiny, je rovnou demokrat a sám hrdina jak oni... Ale kdo je v té válce na straně Ruska, je normální bezectná k***a bez výjimky" Jan Hřebejk