Vl.Šulc píše:Berat píše:Aleš R. píše:A co si mám ty ferdo jako představovat? Že má Eduard nadstandardní zákaznický servis, na kterej tvůj ferdovskej článek ani nedosahuje? OK beru na vědomí. Co tam máš dál?
Je vždycky smutné, když dospělý chlap neumí říct "máš pravdu". Že, Aleši? Zákaznický servis Eduardů je sice nadstandardní, ale to snad neznamená, že se nemí připomenout zákonné možnosti.
A proč máte potřebu právě nám připomínat zákonné povinnosti? Máte pocit, že hrozí nějaké porušení z naši strany? Navíc zde byly připomenuty v naprosto nesmyslném kontextu, žádná povinnost ve smyslu vracení zboží vůči panu D_Milanovi ani vůči žádnému jinému maloobchodnímu zákazníkovi nám zcela jistě nenastala.
V dané konverzaci někdo zmínil, že jsou určité zákonné možnosti pro odstoupení od kupní smlouvy a při jejich splnění není třeba žádat prodávajícího o shovívavost. Reagoval jsem pouze na snahu Aleše R. (nikoli Vás) tyto zákonné možnosti bagatelizovat. Počítám, že to připomenutí bylo určené spotřebitelům.