Stránka 1 z 2
An-26 - české výsostné znaky

Napsal:
05 pro 2006, 09:07
od Michal Jelínek
Najde se někdo chytřejší, kdo ví jaké je to varianta našich znaků? Zatím jsem žil v iluzi, že naše znaky byly (a jsou lemované). Buď modrou, bílou nebo šedou. Tohle ale vypadá jinak.

Napsal:
05 pro 2006, 11:06
od Martin Janoušek
Jsou lemovány velmi tenkou modrou linkou.

Napsal:
05 pro 2006, 11:07
od Charlie
Bohužel...jediný náš "AWACS" byl přestavěn na "dobytčák"...a tohle zbarvení je již historie...chjo

Napsal:
05 pro 2006, 12:41
od Michal Jelínek
Děkuji za informaci, ta fotka není úplně nejlepší a při pokusu o zvětšení to fakt vypadalo na hodně tenký lem, ale nebyl jsem si jistý. Jinak tahle elektronická kráska už opravdu bohužel létá jako "obyčejný" dopravák. Předělali ji loni na jaře ve Kbelích.

Napsal:
05 pro 2006, 20:45
od Vladek Vácha
Zdeny píše:Děkuji za informaci, ta fotka není úplně nejlepší a při pokusu o zvětšení to fakt vypadalo na hodně tenký lem, ale nebyl jsem si jistý. Jinak tahle elektronická kráska už opravdu bohužel létá jako "obyčejný" dopravák. Předělali ji loni na jaře ve Kbelích.
Předělali jí u výrobce na Ukrajině ,kde prošla GO a přestavbou.V LOK byla jen doupravena,má možnost použití jak transport/tak pro přepravu osob.Původně se jednalo o stroj 34.základny spec.letectva v pardubicích....kamufláž byla dost hrozná,už něsla ,aspoň v roce 2002 velké stopy po opotřebení.

Napsal:
05 pro 2006, 22:58
od blatoslap
Jinak dekaly na ní jsou 1/72 ale budou k mání příští rok i se stavebnicí
dost se mi líbyly , někde ji mám nafocenou ještě když byla v Mošnově.

Napsal:
06 pro 2006, 09:50
od Raptor
Nemáte někdo fotky interiéru toho AWACSe?Nějak nejsou k sehnání.

Napsal:
06 pro 2006, 10:20
od Michal Jelínek
Děkuji Vladkovi za upřesnění informací o přestavbě toho éra, zase jsem moudřejší. Ta kamufláž byla fakt dost opotřebopvaná, ale copak je krásnější předloha pro kitaře, než pěkně olétaná mašina. Druhá věc pak je to dobře udělat. Všichni asi víme, že to není sranda. Ono těch fotek An-26Z-1 (snad to píšu dobře) moc není a navíc co fotka, to rozdíly v kamufláži (přidávám příklad). Ta stavebnice o které píše "blatoslap" je asi něco nového, zatím jí nabízí ukrajinský A-model jako jednu z verzí. Ale moc se jim nepovedla. Tedy to naše zetko (radary i antény blbě, obtisky to samé), samotná An-26 je podle mne pěkná. A kdyby byly nějaké další fotky, moc bych to uvítal, protože bych se do ní velice rád pustil. Myslí tím fotky zetka, co se týká "obyčejné" An-26, mám fotky asi úplně všeho.

Napsal:
06 pro 2006, 14:49
od Vladek Vácha
Raptor píše:Nemáte někdo fotky interiéru toho AWACSe?Nějak nejsou k sehnání.
Tak pilotní prostor,prostor radisty bude asi standart...z vnitřku jsem někde viděl před přestavbou.Jednou jsem do něj nahlížel ale to bych si musel něco pamatovat.Jinak pro případné zájemce mám manuály k An26 komplet drak,kokpit,výstroj,motor atd....něco mohu vyfotit digitálem.

Napsal:
06 pro 2006, 15:26
od Michal Jelínek
Tak ten manuál mě nadchnul. Nevím jak dlouho už sháním cokoliv o přistávacích klapkách, tedy samozřejmě vysunutých a ten motor by taky stál za hřích. Myslím, že se určitě dohodneme.

Napsal:
06 pro 2006, 16:06
od Vladek Vácha
Zdeny píše:Tak ten manuál mě nadchnul. Nevím jak dlouho už sháním cokoliv o přistávacích klapkách, tedy samozřejmě vysunutých a ten motor by taky stál za hřích. Myslím, že se určitě dohodneme.
K motoru mám rozkresleny všechny jeho díly,celky atd....ke klapkám toho moc není pokud to beru z pohledu na podklady´ke stavbě modelu.Dost toho je k centroplánu,pilotní kabině, podvozku, nádržím, instalacím atd....Jinak co si pamatuju tak to Zetko mělo v roce 2002 čumák v šedé barvě.

Napsal:
06 pro 2006, 16:33
od Raptor
A mohl by jsi prosím ten manuál ofotit/oscanovat celý?Tohle je na veřejnosti docela raritka.Popřípadě pokud máš i další manuály tak bych o jejich scany/fotokopie měl zájem.

Napsal:
06 pro 2006, 16:38
od Vladek Vácha
Raptor píše:A mohl by jsi prosím ten manuál ofotit/oscanovat celý?Tohle je na veřejnosti docela raritka.Popřípadě pokud máš i další manuály tak bych o jejich scany/fotokopie měl zájem.
Mám cca 200 manuálů ..dá se říci na cokoliv....nascenovat to není v mé moci. Jen to An-26 je 945 stran textu,schémat,nákresů,výkresů atd....třeba K l39 nebo Migům21 několikanásobně více.

Napsal:
06 pro 2006, 16:40
od Raptor
No to teda potěš...Dobrá sbírka.Gratuluju.Byl by jsi případně ochoten je zapůjčit?Ofotit a oscanovat bych si je potom mohl sám.

Napsal:
06 pro 2006, 16:43
od Raptor
Ještě doplním že těžiště mých zájmů leži na typech Su-7,22,25