Jirka Látal píše:Já bych si troufal tvrdit, že to bylo obráceně, krabička má označení jako novinka a mám ji doma z doby někdy kolem r. 1995. Technologie na předělání positivního rytí na negativní (a tím udělání výstupků ve formě) existuje, používá či používal ji třeba ukrajinský Kondor. Držel jsem v ruce první zkušební výlisky MiGu-31 od této firmy a byly ještě bez rytí a finální stavebnice byla v jemném negativu (mám na mysli Kondor) Nebo potom mne napadá varianta, že původní Su-27 při výrobě Su-35 předělali, resp. použili díly z Su-35...
Jirko, tentokrát má Jak Jelínek pravdu, nakotne Su-27 byla opravdu napřed v negativu, ale v hrubém na způsob Matchboxů, psalo se o ní ve starých HPM a PKR. Já jí sháněl a omylem koupit už tu novější předělanou do pozitivu. A aby toho nebylo moc, tak nakonec jsem tu v negativu omylem koupil 2x.
Taky je pravda, že z Nakotne po Nakotne to bylo pod značkou Berkut a teď to balí Zvezda. Snešní Zvezda Su-27 je asi Nakotne, ale já měl starou Zvezdu a to byla ještě Italeri lisovaná z divného plastu.
V negativu nejspíš byla jen Su-27 a všechny ostatní deriváty jsou už v pozitivu vyráběné přidáním alternativních rámečků. U Su-27UB byl nový trup a vyšší směrovky, podobně to bylo i u Su-35/37. jestli se nepletu, tak díly pro Su-35 a su-37 byly stejné, je to prototyp Su-35 s canardama a ne skutečná nová Su-35.
Su-30 je zas naopak myslím stejná jako Su-27UB a není to canardová.
Su-33 je taky Nakotne Su-27 a má navíc rámeček s dvojitým příďákem, ale na rozdíl od Su-35/37 jsou myslím canardy debilně dolepovací jako u Su-33 Italeri, takže nerealistické. Původní Zvezda Su-33 byla přímo Italeri.