Pylon, nosník, závěsník - to jsem z toho tedy jelen. A co chudáci třeba na F-15, jak se to u nich jmenuje, když na tom mají všechno - palivo i rakety???? Díky za osvětu, ale starého psa....
To DUNDR: Takto popisuje výzbroj na F-4E známý Migkiller a autor několika knih, Don Logan: Typical weapons load options: Air to air option (Day of shootdown) Left outer wing pylon - External fuel tank Left inner wing pylon - Two AIM-9E Aft Sparrow stations - Two AIM-7E-2 Centerline station - 600 gal. external fuel tank (old style) Forward Sparrow stations - Two AN/ALQ-87 ECM pods Right inner wing pylon - Two AIM-9E Right outer wing pylon - External fuel tank
Air to ground option Left outer wing pylon - External fuel tank Left inner wing pylon - TER with three MK-82 “slicks” with Fuse extenders Aft Sparrow stations - Two AIM-7E-2 Centerline station - MER with 4 CBU-24B/B (“flat four” configuration) Forward Sparrow stations - AN/ALQ-87 ECM pod in right well, left well empty Right inner wing pylon - TER with three MK-82 “slicks” with Fuse extenders Right outer wing pylon - External fuel tank
Mílo díky. Zrovna mi došla zásilka od Martina Janouška - CIRO Models dělá skvěle ojátka na naše éra, všem doporučuji a hlavně "něco," co každý také nazývá všelijak - boudy, kabinky, záclonky - měl to dříve skoro každý MiG-21 k samostanému nácviku letu IFR. Pravda byl to jen hadr na drátkách na rozdíl od SU-22, kde to bylo sofistikované a po nastavení výšky na radiovýškoměru vás to samo odkrylo, snad i na Tester se to zaznamenávalo /černá skříňka, co je oranžová. Ale sám jsem kolikrát pohořel a vždy mi vyšla karikatura při pokusu ji modelově ztvárnit. / Další kouzelné slovo, co mne tady tahá za uši jsou "pozičky" čili poziční světla. Těm za mého 30ti letého poletování nikdo na letišti neřekl jinak než "polohovky." Ale nechci tady vířit vášně...
Dakujem za odpovede. Takze velmi pravdepodobne zavesniky na sedivkach (ktore prileteli z vyroby) boli sede. Martin Janousek nasiel na jednej z nich v TM Brno vonkajsi/mokry zavesnik vo farbe kovu (bez orig. ruskych popiskov). Ja si myslim si ze masiny isli do lakovne v zavode ovesane suchymi zavesnikmi (+ podtrupovy asi) strekli to cele sedou a nasledne prileteli do Ceskoslovenska. Zbytok prislusenstva v ktorom boli aj vonkajsie/mokre bol dodany dodatocne. Je mozne ze zavesniky vyrabal iny vyrobny zavod ktory ich robil standardne vo farbe kovu a dodaval ich do zavodov v Moskve, Gorkom a Tbilisi. No mozem sa mylit
Snad mně někdo nepředstihl. Řešeno s Martinem Janouškem 6/2020 Hledal jsem kamo, kterou by každý neměl a chtěl jsem jednadvacítku ve dvaatřicetině postavit znovu. Ale když se dívám do krabice, tak už asi nemám dost odvahy. Tak jsem nakreslil alespoň kamo, možná někdo odvahu najde. Nekamenovat, kresleno v Gimpu, před třemi dny jsem nevěděl, jestli je to SW a nebo sprosté slovo...
A tady je původní konzultační nákres včetně poznámek, který elektronicky několikrát putoval po republice. Je na něm jasně vidět, co je reál a co ne. Čísla pohledů jsou čísla fotek letadla, které mám k dispozici.
Každý pokus o rekonstrukci kamufláže vítám. Jó, mašiny od 6. sbolp ty byly pořádně "jeté." Hledal jsem hledal, ale mám jen 7712 a 7714 a jen z boku. Mašiny z LOKU už byla nuda.
Fotka 7714, kde je vidět, že už má něco za sebou...
To kallos: Máš to moc pěkné, pro dost mašin z Přerova bylo typické to vyšisování té zelené na ocasu. Ty máš stejnou barvu i na horní zelené anténě, která byla z laminátu a aspoň na pro mne známých fotkách měla tmavší odstín...