Nepodarilo sa mi ich nikde vygoogliť ani nájsť v bežne dostupných publikáciách.
Ďakujem.
Politici sú ako spodky. Ak sa pravidelne nemenia, začne to smrdieť. (m62)
Lepič obyčajný píše:Chcel by som sa opýtať či ma viete prosím nasmerovať kde by som našiel výkres klasickej spitfirovskej sedačky (bakelitovej pre verzie V ,IX, XIV) aj s rozmermi ?
Nepodarilo sa mi ich nikde vygoogliť ani nájsť v bežne dostupných publikáciách.
Ďakujem.
Spitoman píše:standaslechta píše:Tady by byl jeden Spit Ia QV-I ale jaksi se s.číslem X4474. No ale já bych to nehrotil mám za to že během BoB se na osobní letouny nehrálo a letělo se zkrátka na tom co bylo u peruti poruce. Naši podle mě mohli letět i na tomhle Spitu QV-K. Laco prosím mohl by jsi sem dát ty sériová čísla jedniček co jsi nashromáždil?
PS blbě čtu celou dobu hledám Spitfire Ib R6625
Spitfire X4474 mal tiez oznacenie QV-I ako predtym K9851, ale X4474 zacal u 19sq sluzit az od 20.9. to uz K9851 v 19sq nebol. To ze Dolezal a Plzak na K9851 lietali je dolozene, kodove oznacenie QV-I uvadza Peter Arnold, jeden z najvacsich anglickych odbornikov na Spitfire. Naopak na QV-K P9386 cs. piloti nelietali, potvrdzuju to zaznamy perute.
R6625 bol verzia Ia, nie Ib.
Uživatelé procházející toto fórum: hans dlouhán, Jouza, Petula a 74 návštevníků