P-40K podklady

Napsal:
27 úno 2009, 21:06
od Knight
Re: P-40K podklady

Napsal:
27 úno 2009, 21:44
od Jacque
Směracká stavebncia čo...
Pre inormáciu to nie je P-40K (ajkeď to smer tvrdí) ale P-40F, takže si pohľadaj materiál na eFko, čo zas také ťažké nieje. Čo sa týka fotky mašiny, mohol by to byť on, alebo prinajhoršom nejaký jeho kolega z letky. Pod fotkou však písali že je to stroj veliteľa, takže teoreticky je to Hoobs.
Re: P-40K podklady

Napsal:
28 úno 2009, 10:56
od Knight
ano ano je to směr .... takže P-40 F

...podívám se co najdu jinak děkuju

Re: P-40K podklady

Napsal:
28 úno 2009, 11:20
od ringlett
jestli je to směr tak z toho F nepůjde
Re: P-40K podklady

Napsal:
28 úno 2009, 11:33
od Knight
uvidíme zatím mě nic nenapadá ... něco vymyslím

Re: P-40K podklady

Napsal:
28 úno 2009, 12:39
od Jacque
Myslím že to nieje až také beznádejné. Z Káčka sa eFko postaviť dá, ale opačne, teda z eFka Káčko už asi nie. Chce to len sa držať výresov a nie je problém.
Normálne odrežeš a odbrúsiš horné nasávanie na čumáku, a trocha tú hornu plochu zrovnáš. Koreň SOPky na trupe vyrežeš do ostejšieho uhlu, proste aby nebol taký plnulý ako na káčku. Smerovku torcha skrátiš jemným brúsením po obvode a aj na dlžku. Potom ešte upraviť spodnú vaňu pod motorom, a myslím že aj kužeľ vrtule (?). A máš hlavné črty eFka. Práca na hodinku. Samozrejme ak máš čas, chuť, a schopnosti, dalo dalo by sa ešte pohrať s panelážou na celom čumáku (niekde pretmeliť, niekde preryť), respektíve ak by si sa už veľmi nudil, tak mu môžeš pod krídla inštalovať nejaké tie úchytky na závesníky bômb a skrátiť hlavne guľometov. Ďalšie skryté a menšie rozdiely medzi K a F ťa už potom nemusia trápiť, na Modellbrno so Smerom asi nepôjdeš a do vitrínky je to fešný model. Navyše tie púštne eFká sa dajú parádne divoko opatinovať.
Celá konverzia je len o tom že len na určitých miestach uberáš materiál, čo je lepšie akokeby si mal niekde niečo pridávať, pritmelovať...
Re: P-40K podklady

Napsal:
28 úno 2009, 19:16
od Franta Šrédl
3.IAP_Jacq píše:Směracká stavebncia čo...
Pre inormáciu to nie je P-40K (ajkeď to smer tvrdí) ale P-40F, takže si pohľadaj materiál na eFko, čo zas také ťažké nieje. Čo sa týka fotky mašiny, mohol by to byť on, alebo prinajhoršom nejaký jeho kolega z letky. Pod fotkou však písali že je to stroj veliteľa, takže teoreticky je to Hoobs.
P-40 na fotce je určitě verze K.
Re: P-40K podklady

Napsal:
28 úno 2009, 22:41
od Jacque
Jo, stačí sa pozrieť poriadne na kapotáž a hneď vidieť že je to K. Tož, už sa nedá veriť ani knihám ani publikáciám-našiel som ho na troch rôznych miestach a všade písali že je to eFko
Konverzia sa teda nekoná...ale ajtak to dosť preháňate že sa to nedá prestavať. Už som to niekde u rusákov videl a vizeralo to slušne. Takisto pre niektorých borcov nieje problém ani motor M-105. A to je už podívaná...

Re: P-40K podklady

Napsal:
01 bře 2009, 09:20
od Franta Šrédl
Samozřejmě že se to předělat dá, ale proč se s tím trápit.Když potřebuju eFko ve dvaasedmě,tak si ho koupím,ne?
Re: P-40K podklady

Napsal:
05 bře 2009, 16:48
od Knight
Re: P-40K podklady

Napsal:
05 bře 2009, 16:52
od Jacque
nie v pohode je to Káčko, asi som ťa zmiatol keď som rozprával o eFku, lebo som sa pomýlil a slepo veril všetkému čo prečítam...takže pokojne postav tak ako to je...

Re: P-40K podklady

Napsal:
05 bře 2009, 16:55
od Knight