Stránka 1 z 2
Fw 190 s kanony MK 103

Napsal:
12 led 2009, 22:56
od milan petr
Nemá někdo fotku mašiny s touhle přítěží? Pokud možno tak, aby bylo vidět označení. Beru i rekonstrukci na nějakém bokorysu. S Gůlem se mi nějak nedaří. Díky
Re: Fw 190 s kanony MK 103

Napsal:
12 led 2009, 22:59
od Karel Pilát
Myslím, že je fotka v Kageru. Hledal jsi tam? Ale nevím, jestli je vidět trupové označení.
Re: Fw 190 s kanony MK 103

Napsal:
12 led 2009, 23:19
od milan petr
Jestli jsem něco nepřehlíd, tak jedna tam je, ale kód není vidět.
Re: Fw 190 s kanony MK 103

Napsal:
13 led 2009, 00:30
od Martin Jursa
Re: Fw 190 s kanony MK 103

Napsal:
13 led 2009, 08:00
od Karel Pilát
milan petr píše:Jestli jsem něco nepřehlíd, tak jedna tam je, ale kód není vidět.
Jo, už jsem to zkontroloval. Je v prvním dílu a není vidět trupové označení.
Re: Fw 190 s kanony MK 103

Napsal:
13 led 2009, 21:52
od Melich
Po tom samém pátrám od té doby, co Eduardi vydali svoji F-8, ale jedinou fotku co mám už postnul Martin Jursa. Gawa dělá F-8 s Mk 103, ale jak reálná je ta kamufláž nevim. Na netu jsem ještě objevil, že v Rechlinu testovaná Fw 190A-5 s kanony Mk 103 snad měla mít trupový kód RP+IX a werknumero (015)7350 ?
Re: Fw 190 s kanony MK 103

Napsal:
13 led 2009, 23:46
od Jacque
Tak ma tento problém zaujal, tak som sa prešťúral mojim archívom.
Fw 190 A-5/U11 – s dvoma kanónmi Rheimetall-Borsig MK 103 30 mm namontovanými v puzdrách pod krídlami (32 granátov na hlaveň) určené na boj s tankami. Pôvodná výzbroj tvorená guľometmi MG 17 v trupe a dvoma kanónmi MG 151 v krídlach zostala zachovaná. Existoval iba jeden stroj* (W.Nr.151303, RG+ZA). Testy, ktoré prebehli v auguste 1943 v E-Stelle Tarnewitz, odhalili lenivosť Fw 190 s veľkými krytmi kanónov (celková hmotnosť podvesného kanónu s muníciou bola 198,8 kg!) a tiež neschopnosť zbrane preraziť pancier najobávanejšieho ruského tanku T-34. Ďalej sa do toho mieša Fw-190 A-6/R3 s týmito kanonmi a Wrkn 861, ktorý sa v decembri 1943 mal stroj objaviť u 3/JG11. O tom sú však rôzne špekulácie, je možné že ide o ten istý stroj (A-5:A-6)
Takže indície: W.Nr.151303, RG+ZA, A-5/U11, JG11
Dúfam že som pomohol
Re: Fw 190 s kanony MK 103

Napsal:
13 led 2009, 23:53
od Karel Pilát
Podle JaPo Fw 190F,G v srpnu 1943 v Tarnewitz Němci neúspěšně zkoušeli Fw 190A-5/U11 (W.Nr.1303) s podvěšenými kanóny MK 103. Přesto ještě u Arada postavili další tři Fw 190F-3/R2 (později změněno na označení R3) v prosinci 43 a lednu 44. Jeden z nich nesl patrně kód TG+AT. Výsledky stejné, takže kromě zkoušek u Erprobungskommando 26 k použití nikdy nedošlo.
Re: Fw 190 s kanony MK 103

Napsal:
14 led 2009, 00:00
od Jacque
...tak to potom vysvetľuje moje nezrovnalosti ktoré som postretol. Každopádne som presvedčený že stoj ktorý tu na fotkách máme je takmer s určitosťou A-5ka, a tá existovla iba jedna. A jej imatrikulácia je RG+ZA
Re: Fw 190 s kanony MK 103

Napsal:
14 led 2009, 21:40
od Melich
Ještě jsem našel pár fotek...
Re: Fw 190 s kanony MK 103

Napsal:
17 led 2009, 22:26
od milan petr
Díky všem za snahu. No tak asi spáchám nějakou sci-fi, ty tyčky pod křídlem se mi líbí. Ještě k té poslední fotce od Melicha - nebude to některé efko? Řekl bych že to má jinej dekl na trupu než A-5, není vidět písmeno kódu a asi to nemá dvoudílnej kryt podvozkový šachty. Jo a taky jinou kapotu kanonu.
Re: Fw 190 s kanony MK 103

Napsal:
18 led 2009, 09:46
od Karel Pilát
milan petr píše:Díky všem za snahu. No tak asi spáchám nějakou sci-fi...
A proč ne ten RG+ZA?
Re: Fw 190 s kanony MK 103

Napsal:
18 led 2009, 10:29
od Karel Pilát
Hledal jsem teď přes Google něco jiného, ale vypadla na mne tahle fotka:
Re: Fw 190 s kanony MK 103

Napsal:
18 led 2009, 19:07
od milan petr
No pokud má být RG+ZA verze A-5, tak mi nesedí kryt trupovejch zbraní (větší boule MG 131)a jednodílnej kryt podvozku na té foce od Melicha. Ta poslední fotka mi zas přijde jako druhá strana té samé mašiny ale tady už ty větší boule nevidím

Každopádně ještě jednou díky, a vitrínka si to už nějak přebere

Re: Fw 190 s kanony MK 103

Napsal:
18 led 2009, 20:50
od Melich
Ještě doplním, že ta mašina má i jinou kabinu - když jsem si to zaostřil ve fotoshopu, tak bylo jasně vidět, že má bublinu. Jaká je to verze nevím, google mi to vyplivnul jako A8/R-3.
Na té poslední fotce od Karla Piláta jsou pěkně vidět přetmelená místa na podvozkových nohách.