Vážení zajímalo by mne jestli tyto současné problémy mám jen já
nebo je to "celostátní"
Párkrát do roka si objednám ze zahraničních shopů modely, a dosud to nebyl jediný problém
Do řijna lonského roku byl baliček do 24 dolaru bez cla.
Nekdy jsem to "přetáhl a v pohode jsem vyclívání nechal na ceské poště.
Ted ale bpjuji s vetrnými mlýny
24.12 mi přišel do Prahy do skladu 120 baliček
Ihned jsem zaslal potřebné dokumenty ( i když to nechápu, poslali mi foto pruvodky a tam vše bylo)
Zkratim to¨
- od té doby jsem jim poslal 12 emailů....s dotazem zda mé přilohy jim stačí
- z tech mi vždy přišlo že e mail obdrželi a že bude zpracovan
- po asi 7 emailu přišle JEDINA odpoved a to že jim tam chybí "to to a to" (přitom "to to a to" už bylo na jejich pruvodce i v mém mejlu )
- protelefonoval jsem 3,75 hodiny BEZ SANCE ABY MI TO NEKDO ZVEDL
Vím že tim že se nyní procliva i zboží za púl dolaru samozřejmě znásobilo vytižení pošty
Nicméně v tom jediném mejlu od pošty zároven stálo že pokud nedodám "cosi" do 2 unora
BUDE ZBOZI VRACENO DO JAPONSKA
Máte prosím nějakou radu , nápad... jak se s timto molochem poprat?
Předem děkuji