Záznamy evudují v.č. 501-529. Bylo údajně vyrobeno 32 kusů.
Letoun 521 měl kapotáž motoru jako G-10 a dlouhé boule na křídlech.
jenda58 píše:Otakare, pozor. V úvodu mícháš označení C-110/CS199. Tak to není. Bf-109 jednomístné byly původně C-10, následně S-99. Bf-109 dvoumístné původně C-110, následně CS-99.
Avia S/CS-199 už byly verze s motory Jumo.
V časopisu MODELÁŘ, č. 11 a 12/2018 vyšly články "Stíhací výcvikové středisko" a v č. 1 a 2 /2019 vyšly články "Messerschmitty po česku" (S/CS-99). Nevím, jestli máš možnost tento časopis objednat, ale mohlo by ti to trochu pomoci.
Originální dvoumístné Bf G-12 zde údajně zůstaly dva (C-110.501 a 502), EV-8(502) mi přijde s nízkou směrovkou. Od v.č. 503 už vyráběla Avia ve stříbrné barvě.
Zde sice je to jenom S-99, ale taky by mohlo zajímat: http://www.modelari.org/viewtopic.php?f=13&t=1275
Miloslav píše:Milan Holzapfel píše:Podle mne byly oba dvoumístné stroje stříknuté hliníkovou barvou nebo v barvě materiálu, ale tipnul bych spíš hliníkový lak. Pokud bylo nějak zatřeno označení tak tam si netroufnu tvrdit jakou barvou.
Nebyly, jeden byl zelenošedý. Viděl jsem na oba kvalitní fotografie, které potvrdily to co mi po léta říkal můj otec, který s oběma letadly létal.
Fotky by měly být v připravované publikaci, od renomované firmy.
Milan Holzapfel píše:Podle mne byly oba dvoumístné stroje stříknuté hliníkovou barvou nebo v barvě materiálu, ale tipnul bych spíš hliníkový lak. Pokud bylo nějak zatřeno označení tak tam si netroufnu tvrdit jakou barvou.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 21 návštevníků