Ještě bych se podíval na plechy PART a na resin Aires...
PetrB píše:Ještě bych se podíval na plechy PART a na resin Aires...
Martin Černý 'Černoch' píše:Pardon, sundavání lamel platí pro A-D u IAF..u I je nejspíš nějaká změna chlazení nebo nové materiály lamel kde to již není potřeba. Na fotkách se ale objevují i starší verze s lamelamy, možná jak mění motory postupně za nové, bude platiti to samé co u I.
PetrB píše:No PARTy jsou na jiné stavebnice - ESCI nebo Academy...jestli si dobře pamatuju, nejsou to stejné výlisky, tzn. set je univerzální, proto bych ho "apriori" bych je nezahazoval...sednout to může, něčemu se dá trochu pomoct, některé věci můžou být univerzálně použitelné. Spíš jde o to, co chceš-potřebuješ pořešit. Otázkou je, zda se to vyplatí, ale to máme každý jinak.
https://www.jadarhobby.pl/part-s72091-1 ... p-400.html
https://www.jadarhobby.pl/part-s72093-1 ... p-402.html
Aires jsem měl na mysli kokpit. Jejich palubka representuje "pre MSIP" variantu, to by podle mne sedělo i na A. Zakryté trysky nedělaji .. samozřejmě by tu byl zvrhlý nápad ty AIRES trysky zakrýt z plechů...možná by to šlo a mohlo by to vypadat dobře (pokud tě to nepřipraví o rozum ...myslím ale že skládat článkový pásy na technice je horší)
https://www.jadarhobby.pl/part-s72111-1 ... p-420.html
Jaké jsou rozdíly mezi seriovou A a C? (nemám na mysli pozdější modernizace MSIP...tam asi tuším)...já si matně pamatuju, že vnější rozdíli tam témeř nejsou (snad i ty trysky byly později u Ačka odstrojoené, nebo ne?)
EDIT: http://www.arcforums.com/forums/air/ind ... fferences/
Acka přichazeli o lamely na tryskách začátkem 80 let. Z vnějšku je tam kromě trysek rozdíl v diskách hlavního podvozku.
P
Martin Černý 'Černoch' píše:V isře myslím udávají čtyři kusy opatřené malým štítem z ověřovací serie, zbytek už by měl mít pravděpodobně velký.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 28 návštevníků