Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

• Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Letadla ‹ Diskuse
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

P-47D Francis Gabreski

General Discussion
Odeslat odpověď
  • Odpovědět s citací

P-47D Francis Gabreski

Příspěvekod alf » 19 led 2019, 17:17

Zdravím vás kolegové. Rád bych si postavil Gabreského provařenou mašinu. Nicméně v US letadlech jsem naprostý laik a nechci udělat nějakou kravinu. Takže pár otázek.
1/ Camo vršek dark sea gray/ dark green, nebo ocean gray/ dark green? Spodek natural metal nebo neutral gray? Podle té kolorované fotky to vidím spíš na tu šedou.
2/na netu jsem našel fotku (asi kolorovanou). Je vidět vnitřky krytů podvozku v zinc chromate yellow. Předpokládám správně že v té barvě jsou i šachty? Nohy vypadají černé. Je ta fotka dobová (vypovídající) nebo nějaká propagační nevím jaká?
3/ zbarvení interiéru- interior green?
4/ na netu je x fotek postavených mašin a zbarvení s invazními pruhy. Na videu https://www.youtube.com/watch?v=oQIeRxA_fA0 je ale jasně vidět že tmavé pruhy na trupu jsou asi tmavá kamo barva a černé je jen v podstatě lemování bílých pruhú (viz můj printsreen t2). To to všichni stavějí celá léta blbě, nebo bylo více mašin nebo jak to vlastně je??? Že by si toho nikdo nikdy nevšimnul?
5/ na fotce je vidět že mašina nosila pod trupem tu velkou placatou nádrž. Můžu dát něco i pod křídla? Používaly tyhle mašiny i podkřídelní závěsníky? Barva?
Doufám že jsem vás moc nevyčerpal, za každou radu budu rád :wink: . Nechci potom v galerii dostávat za uši za nějaké ptákoviny kterým se můžu vyhnout.
Přílohy
imageproxy.php.jpg
t2.jpg
4422f647c0eab76027c5f93154aceda8.jpg
Nejlepší na právě dokončeném modelu je to, že můžete s klidným svědomím vtrhnout do kitníku a vybrat si další.
alf

• Odpovědět s citací

Re: P-47D Francis Gabreski

Příspěvekod Egerman » 19 led 2019, 21:18

Zdar alfe

tohle jsi našel?
http://www.auradesign.eu/ac_32P47D.htm