Nevím přesně co myslíš, ale asi starší provedení klapek na motoru - je to ve stavebnici. Obě verze Kepfordovi mašiny, z druhé tůry, jsou ve wet transferch.
Přílohy
Druhý v pořadí, znaky klasické,stedněmodře lemované, starší provedení klapek motoru. Hlavně neměl červeně lemované znaky.
Třetí v pořadí, znaky klasické, tmavomodře lemované, novější provedení klapek motoru.
Jo už vím, myslíš rozdělovače nebo cívky, nevím přesně co to je. Měly by tam být ty šestihrané pro třetího a kapkovité pro druhého. Ve stavebnici F4U-1A, by měly být obě verze.
Díky, myslím, že jsou to rozdělovače. V brassinu jsou šestihranné, bude tedy třetí 29. Klapky u motoru se liší jak? Ze jsou kolem dokola? Samo budou wet transfery, bez nich už nestavím.
Diky za fotky. A co tedy znamena starsi a novejsi provedeni klapek motoru? Uz jsem asi v obraze - starsi - klapky nahore pohyblive, novejsi - 3 vrchni napevno.