Milan Holzapfel píše:Škoda, že nepořešili ten schod u opěrky hlavy. Ve skutečnosti tam žádný nebyl. Hřbet trupu se pozvolna zužuje k desce za hlavou a sedačkou pilota bez jakéhokoli schodu. Posuvný kryt se pohybem dozadu po kolejnicích rozevírá podél toho hrbu. Kolejnice nejsou rovnoběžné rozevírají se do V směrem k ocasu. Takhle jak to mají se dá postavit pouze uzavřená kabina. Byly by potřeba dva kryty kabiny , jeden se širší zadní částí. A velmi tenké což asi bude problém.
V tomto je nový model od Arma +- stejný jako Hasegawa nebo nový Airfix. Velice by mě zajímaly fotky na tuto partii, tedy zadní část za kokpitem a bez překrytu. Bohužel já jsem našel jenom nějaké nejednoznačné z rekonstrukčních prací. Například tuto:
BEZVÝHRADNĚ STOJÍM ZA IZRAELEM
Pracujte pečlivě, nespěchejte, dokonalý vzhled modelu záleží jen na Vás. :)
Na stole: Cierva C.30, Čmelák a v šuplíku různé další 1/72
Letos dokončeno: ještě nic
Loni dokončeno: Spitfire Mk XI (KP 1/72), Spitfire Mk I (AZ model 1/72)
Mimo jiné dokončeno: I-16 (1/72, ICM), MiG-3 (1/72, Hobbyboss), P-51 Nooky Booky (1/72, Tamiya)
Pracujte pečlivě, nespěchejte, dokonalý vzhled modelu záleží jen na Vás. :)
Na stole: Cierva C.30, Čmelák a v šuplíku různé další 1/72
Letos dokončeno: ještě nic
Loni dokončeno: Spitfire Mk XI (KP 1/72), Spitfire Mk I (AZ model 1/72)
Mimo jiné dokončeno: I-16 (1/72, ICM), MiG-3 (1/72, Hobbyboss), P-51 Nooky Booky (1/72, Tamiya)