Stránka 1 z 3

Hurricane Mk.IIB

PříspěvekNapsal: 17 zář 2017, 11:05
od Rostislav.Ozana
Jak upravit snadno Hurricane Mk.I Trop na Hurricane Mk.II B? Jedná se o kulomety a kryty kulometů.Chci použít stavebnici Airfix Hurricane Mk.I Trop.

Re: Hurricane Mk.IIB

PříspěvekNapsal: 17 zář 2017, 11:35
od standaslechta
Tak za prvé zjistit si rozdíly mezi jednotlivými verzemi Huroušů Mk I a MkII !!!!!!!!!!!!!!
Snadno jde udělat křídlo pakliže umíš rýt. Motorový kryt ten už je horší.

Re: Hurricane Mk.IIB

PříspěvekNapsal: 17 zář 2017, 11:37
od jenda58
Jestli se nepletu, tak Mk.II měly delší motor a tím pádem i čumák.
(Standa byl rychlejší)

Re: Hurricane Mk.IIB

PříspěvekNapsal: 17 zář 2017, 18:26
od standaslechta
Pár malůvek Mk IIB. Dole pro porovnání bokorys MkI sice vlečna ale to je v tomhle případě fuk.

Re: Hurricane Mk.IIB

PříspěvekNapsal: 17 zář 2017, 19:44
od FiSe
...aaa dalsi adept na konverzi :wink: Kridla z 'a' se na 'b' predelaji snadno, cumak je horsi, ale pokud by se chtelo cloveku rezat, nastavovat a tmelit, tak by to taky slo.

Re: Hurricane Mk.IIB

PříspěvekNapsal: 18 zář 2017, 08:43
od standaslechta
FiSe píše:...aaa dalsi adept na konverzi :wink: Kridla z 'a' se na 'b' predelaji snadno, cumak je horsi, ale pokud by se chtelo cloveku rezat, nastavovat a tmelit, tak by to taky slo.

No ono by to vlasně šlo. Naroubovat motor z Italerky nebo Revellovic(Hasegava) na Fixího z upravenými křídly na B. Tedy nevím jestli to pasuje.

Re: Hurricane Mk.IIB

PříspěvekNapsal: 18 zář 2017, 09:07
od Martin Černý 'Černoch'
Jak velký je to rozdíl ve čtvrtce? 1,5 -2 mm? To je pomalu jak výrobní tolerance u některých výrobců stavebnic. Vizuálně to není moc poznat, uprava křídla by asi stačila.

Re: Hurricane Mk.IIB

PříspěvekNapsal: 18 zář 2017, 10:26
od standaslechta
Martin Černý 'Černoch' píše:Jak velký je to rozdíl ve čtvrtce? 1,5 -2 mm? To je pomalu jak výrobní tolerance u některých výrobců stavebnic. Vizuálně to není moc poznat, uprava křídla by asi stačila.

Martine dalo by se, opticky to zachrání ten delší vrtulovej klobouk.

Re: Hurricane Mk.IIB

PříspěvekNapsal: 18 zář 2017, 10:26
od Spitoman
Najlepsie je pouzit Hurricane IIc od Italeri, kridlo je v zaklade hladke, da sa lahko preryt. Pouzit vystrelne otvory od Quickboost, nie je to take hrozne. Pripadne pouzit kryty zbrani z Airfixu, ak niekto nestava otvorenu verziu. A zvysok preryt. Jednu IIc som prerobil na IIa, IIb nie je taky rozdiel.

Re: Hurricane Mk.IIB

PříspěvekNapsal: 18 zář 2017, 10:28
od standaslechta
Spitoman píše:Najlepsie je pouzit Hurricane IIc od Italeri, kridlo je v zaklade hladke, da sa lahko preryt. Pouzit vystrelne otvory od Quickboost, nie je to take hrozne. Pripadne pouzit kryty zbrani z Airfixu, ak niekto nestava otvorenu verziu. A zvysok preryt. Jednu IIc som prerobil na IIa, IIb nie je taky rozdiel.

Taky řešení!

Re: Hurricane Mk.IIB

PříspěvekNapsal: 18 zář 2017, 11:36
od FiSe
Martin Černý 'Černoch' píše:Jak velký je to rozdíl ve čtvrtce? 1,5 -2 mm? To je pomalu jak výrobní tolerance u některých výrobců stavebnic. Vizuálně to není moc poznat, uprava křídla by asi stačila.


Ono to sice je jenom par mm, ale on ten rozdil je celkem patrny, krome delsiho cumaku to ma i delsi plechy u korene kridla na nabezne hrane.

Pokud ma clovek 'a' kridlo, tak ty tri extra obdelnikove krytky a dve dirky na kazde pulce snad udelat umi kazdy...Nakombinovat Mk.II od Italeri a kridlo od 'fixe? :| No, a nebo si pockat az Airfix vyhodi i varianty Mk.II

Re: Hurricane Mk.IIB

PříspěvekNapsal: 18 zář 2017, 11:43
od Martin Černý 'Černoch'
O kombinaci Fixe a Italky bych se nepokoušel, to určitě nepůjde jen tak spasovat dohromady. Pokud není člověk štoura a chce verzi Mk.IIB, nejsnažší bude vyměnit vrtuly a dorýt paneláž + dodělat otvory na spodek křídla a nechat být.

Re: Hurricane Mk.IIB

PříspěvekNapsal: 18 zář 2017, 11:44
od Marián Kellner
Nooo, žeby sa oprášili staré dobré časy, keď podľa "Malého letectva" z L+K sa dalo postaviť takmer čokoľvek? - stačilo mať menšiu zásobu stavebníc KP a už sa rezalo, nastavovalo, tmelilo, brúsilo, ... - a vznikla napr. Dewoitine D.510 či D.501(? - ach, tá pamäť). :) :) :) V každom prípade držím palce.

Re: Hurricane Mk.IIB

PříspěvekNapsal: 18 zář 2017, 12:17
od standaslechta
FiSe píše:
Martin Černý 'Černoch' píše:Jak velký je to rozdíl ve čtvrtce? 1,5 -2 mm? To je pomalu jak výrobní tolerance u některých výrobců stavebnic. Vizuálně to není moc poznat, uprava křídla by asi stačila.


Ono to sice je jenom par mm, ale on ten rozdil je celkem patrny, krome delsiho cumaku to ma i delsi plechy u korene kridla na nabezne hrane.

Pokud ma clovek 'a' kridlo, tak ty tri extra obdelnikove krytky a dve dirky na kazde pulce snad udelat umi kazdy...Nakombinovat Mk.II od Italeri a kridlo od 'fixe? :| No, a nebo si pockat az Airfix vyhodi i varianty Mk.II

Ne kombinoval bych Italští trup s křídly Airfix. Jenom bych ufiknul u i Itererky jenom motor a ten kombinoval ze zbytkem fixu bych jeho dorejpal krytky na křídle.

Re: Hurricane Mk.IIB

PříspěvekNapsal: 18 zář 2017, 12:21
od standaslechta
Marián Kellner píše:Nooo, žeby sa oprášili staré dobré časy, keď podľa "Malého letectva" z L+K sa dalo postaviť takmer čokoľvek? - stačilo mať menšiu zásobu stavebníc KP a už sa rezalo, nastavovalo, tmelilo, brúsilo, ... - a vznikla napr. Dewoitine D.510 či D.501(? - ach, tá pamäť). :) :) :) V každom prípade držím palce.

Základ byla Avia B-534 křídla ze Šmolíka ale ten Hurouš je, proti tomu docela jednoduchá konverze.