já to pochopil jako že hangáry jsou pro lidi kteří tam provádějí na letadlech údržbu
představ si že v ostravě mají hangáry ještě s většíma vratama a v nich jsou lidi i stroje
"Ne každý, kdo je dnes na straně Ukrajiny, je rovnou demokrat a sám hrdina jak oni... Ale kdo je v té válce na straně Ruska, je normální bezectná k***a bez výjimky" Jan Hřebejk
Myslim, ze Altis chcel povedat, ze hangarovane, nie je vzdy nevyhnutne. Tie masiny vzdrzia urcite viac, nez pozemny personal. Povedzme, v pustnych oblastiach Spojenych Statov, je casto vidno pohotovostne stroje parkovane, len pod strieskou, koli slnku, potazne len zakryju kabinu koli UV radiacii.
Tak pro pilota, je asi lepší lézt do kabiny, která má 15 stupňů, než aby měla -40 nebo 40 stupňů. A určitě je lepší pro každý stroj, jakýkoliv, když je chráněn před vlivy počasí.
Jednoducho makať vonku pri -30C a v hangári je primárne o ľuďoch. Zvyšuje sa komfort, znižuje sa riziko vzniku chýb.
A z čiste operačného hľadiska - samozrejme, že bude vhodnejšie mať odmrazenú mašinu v úli, hotovú štartovať do ostrej okamžite ako ju nechať zamrznúť vonku a potom stráviť x času odsnežením, odmrazením atď. Auto v garáži ste už mali nie?
Pokusne som nastriekal farbu MRP-280 pre mna velke sklamanie, farba sa mi zda priliz svetla. Mix z LP farieb Tamiya podla navodu je podla mna lepsia volba.