Jak se vyrabeji "opile" nyty na letadlu?

Mam zajimavou diskusi s kolegou. Vsiml jsem si, ze v nekterych mistech existuji nepravidelny rad nytu - nyty nejsou na stejnem radku, nejsou ve stejnych intervalech. Rikam jim "opilí" nyty. Kolega se domniva, ze je vzdy presne tak "opile" ve technickem vykresu, ze je vsechno tak nepravidelne vypracovane umyslne. Muj napad je ze ve nekterem mistu nekterich letadel (zpet: nekterem mistu nekterich letadel) delnik ma zakladni princip a smer, a ze vyvrtava otvory pro nyty bez mereni a kresleni presnih pozici pro nyty. Smozrejme, nema tolerance 500%, ale vyvrtava otvory podle vlastne "citi"...
Muze nekto vysvetlit jak se vyrabeji "opile" nyty na letadlu?
Priklad: plech z kridla FW-190. Nemyslim si, ze je Kurt Tank (nebo jini autor) udelal presne taky technicky vykres:
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ] [ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Muze nekto vysvetlit jak se vyrabeji "opile" nyty na letadlu?
Priklad: plech z kridla FW-190. Nemyslim si, ze je Kurt Tank (nebo jini autor) udelal presne taky technicky vykres:
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ] [ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]