Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Letadla ‹ Diskuse
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Ruské letectvo v Sýrii

General Discussion
Odeslat odpověď
Příspěvků: 1383 • Stránka 57 z 93 • 1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 93
  • Odpovědět s citací

Re: Ruské letectvo v Sýrii

Příspěvekod Hansi » 24 říj 2016, 21:42

Neopováž sa to zmazať, krásne fotky. A na tej vpravo je štart P-700 Granit, prosím nechaj to.
Naposledy upravil Marder dne 25 říj 2016, 05:25, celkově upraveno 1
Důvod: Odstraněna citace
Hansi
 
Příspěvky: 5695
Registrován: 04 zář 2005, 23:35
Bydliště: Košice
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Ruské letectvo v Sýrii

Příspěvekod Sharky » 24 říj 2016, 21:48

Hansi píše:Palivom môže byť všetko, čo horí, mazut, nafta ...



Ale Figu borovú! Nerozumiete dymovým signálom.
:lol:
Přílohy
Admiral Kuznecov.jpg
Býk je nebezpečný spredu, kôň zo zadu a somár zo všetkých strán.

Jaroslav Tomčo (1969)
Uživatelský avatar
Sharky
 
Příspěvky: 685
Registrován: 10 lis 2006, 19:14
Bydliště: BREKOV CITY, HE , SK
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Ruské letectvo v Sýrii

Příspěvekod Radek3057 » 24 říj 2016, 22:05

Co já jsem četl tak pohon by měl být čistě dieslový, proto tolik čmoudu,zástavbu plynové turbíny,nebo atmového pohonu nemají.. resp bylo to plánované při modernizaci,na kterou nezbylo dost peněz a asi i času, takže modernizace se skládala z nového nátěru a to bylo vše.

ale strašně by mě zajímalo jestli jsou nějaké fotky Su-33 / Mig 29k s nějakou protizemní výzbrojí na palubě ... možná si budeme muset počkat,ale nic jsem nenašel, oni umí ty sučka hezky ověsit,ale kolik toho tam můžou dát
[ Externí obrázek z nezabezpečeného zdroje ]
Uživatelský avatar
Radek3057
 
Příspěvky: 2178
Registrován: 28 říj 2010, 10:44
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Ruské letectvo v Sýrii

Příspěvekod Hansi » 24 říj 2016, 22:30

Propulsion: Steam turbines, 8 turbo-pressurised boilers, 4 shafts, 200,000 hp (150 MW)
2 × 50,000 hp (37 MW) turbines
9 × 2,011 hp (1,500 kW) turbogenerators
6 × 2,011 hp (1,500 kW) diesel generators
Hansi
 
Příspěvky: 5695
Registrován: 04 zář 2005, 23:35
Bydliště: Košice
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Ruské letectvo v Sýrii

Příspěvekod Gloton » 25 říj 2016, 02:01

Admiral Kuzněcov takto kouří z toho důvodu, aby byly méně tepelně zatěžované kotle.
Ten hustý dým je způsoben nedokonalým spalováním, při kterém jsou kotle méně tepelně zatěžované.
Už v projektu jsou ty kotle "odlehčené" kvůli snížení jejich hmotnosti a to má za následek, že ty kotle nejsou potom až tak tepelně odolné, či přesněji řečeno, při vysoké tepelné zátěži je jejich životnost nižší, než by mohla být, kdyby byly konstruované jako těžší a odolnější.
A proto i vzhledem k tomu, že už jsou to kotle letité, je-li to možné, snaží se je provozovat v režimu menší tepelné zátěže, aby jim vydrželi déle a bez větších poruch.
Na emise kašlou, potřebují aby jim to bezproblémově sloužilo, a paliva mají zřejmě také dost, tak to provozují takto.

Toto jsem se dočetl na ruských webech, když jsem hledal vysvětlení.
Uživatelský avatar
Gloton
 
Příspěvky: 1436
Registrován: 12 bře 2015, 07:25
Bydliště: Karlovarsko
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Ruské letectvo v Sýrii

Příspěvekod Jarda Špaček » 25 říj 2016, 07:51

Petr Bunda píše:
Jarda Špaček píše:
Bob 1 píše:Nevíte o nějaké fb/web stránce britského námořnictva, či kohokoliv z NATO. Kde by byly nějaké dojmy a fotky z hlídání Kuznetsova?

Jasně, všichni z NATO se budou chlubit, že "hlídají" Kuzněcova... :grin: :lol: :nuts: Panáček si to asi představuje jak Hurvínek válku...


Třeba Norové se nějakými záběry pochlubili:
http://mediearkiv.forsvaret.no/fotoweb/ ... q=russiske

To sice ano, ale fotky to nejsou nějak velkých vypovídacích hodnot. O to mi šlo. Z "hlídání" se moc detailů nedozvíme. To musí být přímo z ruských zdrojů. Tedy minimálně podle mě a podle toho, jaké fotky si já představuji.
Uživatelský avatar
Jarda Špaček
 
Příspěvky: 3223
Registrován: 19 črc 2004, 14:45
Bydliště: Čehovice u Prostějova
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Ruské letectvo v Sýrii

Příspěvekod davidSK » 25 říj 2016, 09:12

kratke video admirala v atlantiku
https://vk.com/video277246583_456240690
Uživatelský avatar
davidSK
 
Příspěvky: 5038
Registrován: 23 kvě 2010, 13:11
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Ruské letectvo v Sýrii

Příspěvekod Morituri » 25 říj 2016, 12:40

Gloton píše:Admiral Kuzněcov takto kouří z toho důvodu, aby byly méně tepelně zatěžované kotle.
Ten hustý dým je způsoben nedokonalým spalováním, při kterém jsou kotle méně tepelně zatěžované.
Už v projektu jsou ty kotle "odlehčené" kvůli snížení jejich hmotnosti a to má za následek, že ty kotle nejsou potom až tak tepelně odolné, či přesněji řečeno, při vysoké tepelné zátěži je jejich životnost nižší, než by mohla být, kdyby byly konstruované jako těžší a odolnější.
A proto i vzhledem k tomu, že už jsou to kotle letité, je-li to možné, snaží se je provozovat v režimu menší tepelné zátěže, aby jim vydrželi déle a bez větších poruch.
Na emise kašlou, potřebují aby jim to bezproblémově sloužilo, a paliva mají zřejmě také dost, tak to provozují takto.

Toto jsem se dočetl na ruských webech, když jsem hledal vysvětlení.


díky za vysvětlení, nebudu asi sám komu to vrtalo hlavou
Hotovo: Fw-190 F-8 (Tamiya) Fw-190D-12/R14 (Hobbyboss) Fw-190A8/R2 (Eduard) Zlín Z-181/C6 (Special Hobby) Kayaba Ka-1 (AZmodel)
Morituri
 
Příspěvky: 612
Registrován: 25 úno 2007, 08:53
Bydliště: Nové Město nad Metují
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Ruské letectvo v Sýrii

Příspěvekod zbynek.skopan » 25 říj 2016, 13:28

načnuli jste téma pohonu
rr1.jpg


přikládám graf porovnávající pohony Kuzněcov pohání klasika
8 kotlů КВГ-4
na obrázku novější КВГ-6
img6487.jpg


které pohání 4 parní turbíny ГТЗА typu ТВ-12-4
http://www.proatom.ru/modules.php?name= ... t&sid=2794
Osobní stránky (nová adresa)
http://www.zskopan.cz
Uživatelský avatar
zbynek.skopan
 
Příspěvky: 4089
Registrován: 04 dub 2012, 12:08
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Ruské letectvo v Sýrii

Příspěvekod morap » 25 říj 2016, 14:12

Tu sú nejaké fotky na Ka-52K, v súčasnosti by mal byť sfarbený tak ako je na prvej fotke a ešte koľko kusov leteckej techniky nesie.
Givchik11435> су-33 - 10шт
Givchik11435> миг-29 - 5шт
Givchik11435> ка-27пс - 2 шт
Givchik11435> ка-29 - 2 шт
Givchik11435> ка-52 - 2 шт
Přílohy
ZgSgxkwZG5Y.jpg
xbOgDjaitts.jpg
nV9XfkHFuuc.jpg
morap
 
Příspěvky: 272
Registrován: 05 črc 2005, 21:26
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Ruské letectvo v Sýrii

Příspěvekod karlik » 25 říj 2016, 14:48

morap píše:Posledná fotka by mala byť z dneška, konvoj už je v Stredozemnom mori a námorníci majú zatiaľ veget.

ta poslední určitě není z dneška, ani z doby nedávné, na netu dohledatelná s různými popisky, nejčastěji počátek 90 let
Uživatelský avatar
karlik
 
Příspěvky: 3450
Registrován: 07 črc 2006, 11:53
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Ruské letectvo v Sýrii

Příspěvekod morap » 25 říj 2016, 17:24

to karlik: No veru máš pravdu, až po tvojom spresnení som si dal do googla hľadať tento obrázok a vyšlo aj mne, že by to malo byť Čierne more v roku 1990 a loď sa vtedy volala Tbilisi. Sorry za mystifikáciu.
morap
 
Příspěvky: 272
Registrován: 05 črc 2005, 21:26
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Ruské letectvo v Sýrii

Příspěvekod davidSK » 25 říj 2016, 17:27

Aktualne ani nie je v stredozemnom mori, ale pri brehoch portugalska
Predpokladam ze foto z gibraltaru nam neunikne :)
Uživatelský avatar
davidSK
 
Příspěvky: 5038
Registrován: 23 kvě 2010, 13:11
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Ruské letectvo v Sýrii

Příspěvekod Airacutter » 25 říj 2016, 18:05

Tie Ka-52 su obycajne alebo nejaka navalizovana uprava?

Mimochodom robi teraz niekto v akejkolvek mierke slusny Ka-52? V 72ke je Italeri/Tamiya prototyp a Zvezda je tiez velmi diskutabilny kit. Sice so spicatym cumakom, ale avionika neodpovada dnesnym seriovym. Je to krasny stroj, chcelo by to poriadny kit :P
49-53 Albánsko; 49 Sýria; 52 Egypt; 52 a 54 Guatemala; 53 DDR; 53 Irán; 56 a 57 Sýria; 57-59 Indonézia; 58 Libanon; 59 Irak; 59 Kambodža; 59-00 Kuba; 60-65 Kongo; 60 Laos; 61-63 – Kuba; 61 Dominikánska rep.; 63 J. Vietnam; 63 Irak; 64 Brazília; 65-67 Indonézia; 70-79 Kambodža; 70-73 Čile; 71 Bolívia; 76 Argentína; 79 Salvador; 81-82 Čad; 81-90 Nikaragua; 83 Grenada; 89-94 Panama; 86-91 ZSSR
Uživatelský avatar
Airacutter
 
Příspěvky: 1730
Registrován: 16 zář 2009, 12:13
Bydliště: Bratislava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Ruské letectvo v Sýrii

Příspěvekod CARLOS CHECA » 25 říj 2016, 18:41

Na 52K je úprav dost, byl o tom článek zhruba před rokem v ATM :wink: Například skládací rotory a křídýlka pro závěsníky, aby se to líp parkovalo....
Přílohy
Ka-52K_013.jpg
Vystřelim z děla, páč mašinkvér je na hov.o M:-) !!!!!
Koupím různé modely 144 i rozestavěné, nabídněte, děkuji [-o<
Uživatelský avatar
CARLOS CHECA
 
Příspěvky: 4566
Registrován: 22 říj 2011, 11:35
Bydliště: skoro Mělník
Nahoru

PředchozíDalší

Odeslat odpověď
Příspěvků: 1383 • Stránka 57 z 93 • 1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 93

Zpět na Diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY