Jeste je znam jeden nemcour SO+DA, ale i ten ma vic rozdilu nez je mile (nema na spodku motoru tu "krabici", jine vyfuky a mozna i jinej podvozek jako maji pozdeji vyrabene stroje SIPA).
Tu krabici pod motorem nemělo i jedno z katafalkových a to v NTM. U stroje z NTM se uvádí, že by mělo jít přímo o RT-WL, ale oproti němu má bouli na motoru.
Na popisce SO+DA je Ar_396V1. Možný prototyp? Co ta 12 na SOP RTWL? 12. kus? Uvádí se 12 ks, 460001-010 a 041,042. Pak je tady ovšem ještě 460021 NS+OA.
Takovej vrakáč bych chtěl mít na zahradě!
EDIT: L+K 11/2018, Letadla 39-45, Arado Ar-396 SO+DA opravdu 1. prototyp postavený ve Francii, ještě s původním podvozkem á la P-40. Jen pro zajímavost podvozek SIPA, ovšem odpovídal-li prototypu???
normal_10_03_95-Pilote-de-Sipa_.jpg (23.02 KiB) Zobrazeno 4174 krát
Naposledy upravil jenda58 dne 26 bře 2019, 21:47, celkově upraveno 4
Ve Franci pry stihli postavit jen stroje V-1 az V3, nez byla vyroba kvuli invazi presunuta k nam, kde pak doslo k zjednoduseni podvozku. Francie pak pokracovala ve vyrobe uz pod oznaceni SIPA (+ ruzna cisla dle varianty) a pravdepodobne jim zustalo puvodni reseni podvozku a vyfuku, jen nahradili vrtule za 3-liste. Pozdeji ho nekolikrat dost prekopali a vyzbrojili. Zabojoval si v Alziru 1956-7 jako lehky bitevnik, ale to uz jsem od Ar-396 odbocil trochu daleko. Co se presunout jinam do tematu o Ar-396 a dal neplevelit novinky? Ono se to pak bude zpetne i lepe hledat nez zde.
Chtělo by to samostatné téma pro Ar396. Humy mám dvě (na povstalecké a katafalkové - mimochodem je zajímavé, že ač mělo po válce označení C-26, tak nikdy už nelétalo) a ten model je vysloveně slabý. Na zadní části mu chybí snad 4mm, tvar motoru je hodně mimo jako u většiny modelů s Argusy 411. Snad jen FW189 od MPM je měl dobře. Už se těším na RS. Snad nebudu zklamán.
MiGy-21MF 1:48 hotovo 9413, Rozestavěné MF: 9805 a 7702+(Tatra141) MiG-21PFM:7909
Ještě jedna vsuvka k znakům v povstání,můžeme to aplikovat třeba i na Arado-znak na BF-109 má bílou nalevo,ale zas pro změnu nevidíme znak na pravém křídle,pravdu se asi nikdy nedovíme.
Dokončeno 2025: (3) HAL Ajeet, TKS-D, Payen PA-22 Don't touch a single thing. — "Mutt" Summers's comment from the cockpit of the K5054 after maiden flight, 5th March 1936. WALKAROUNDY!!!