V Lemoore se asi dlouho čeká na údržbu Super Hornetů, když je takhle důkladně balí.
LEMOORE, Calif (Feb. 22, 2019) On the aircraft awaiting maintenance on the Naval Air Station Lemoore flight line, aircraft awaiting maintenance are covered in protective barrier paper to prevent corrosion and environmental damage until maintainers from the Naval Aviation Maintenance Center for Excellence (NAMCE) can perform maintenance. NAMCE is one of the newest programs established by the Navy to increase fleet-wide F-18E/F Super Hornet readiness that combines Sailors and contractors to increase operational readiness for the Super Hornets squadrons.
Přílohy
U.S. Navy photo by Mass Communication Specialist 2nd Class Manuel Tiscareno
EDIT: Moje osobní preference je UH-1Y. Už kvůli možné pozdější akvizici bitevních AH-1Z. Ale z hlediska aktuální logistiky by byly vhodnější UH-60. Má je Slovensko, Rakousko, Švédsko … UH-1Y provozuje jen USMC.
Naposledy upravil Háček dne 16 bře 2019, 10:47, celkově upraveno 1
Jasně, že vyrábí. Ale specifikacím vyhovuje jen AW-139M (opomíjím ruské a čínské) což je modifikace civilního vrtulníku. UH-60M i UH-1Y jsou od základu vyvíjeny jako vojenské a to je trochu jiný level. Minimálně v odolnosti konstrukce.
To ma teraz napada , ze Kanadska vlada pred par rokmi nakupila niekolko sedemnastok, oznacene ako CH-178 operovali v Afganistane. Dovod bol jednoduchy, ziadna ina masina nemala dostatocnu kapacitu a dostup aby vyviezli specialne oddiely do kopcou. Zaujimave je , ze sa potom v tichosti darovali Afganskej armade, aby sa nahodou niekto doma neposral.