avis píše:Viete niekto, že koľko Su-34 už bolo zničených a koľko ich mali/používali celkovo?
Ďakujem za odpoveď
Ještě jednou se k otázce vrátím. Zdánlivě je jednoduchá ale........
Na začátku konfliktu kde jaký "expert- pisálek" srovnával tabulkové počty kde čeho.
Pochopitelně menší stát ve srovnání vyjde vždy hůře, tudíž jeho existence málem nedává smysl,.............obří stát jej vždy (zjednodušíme) tabulkovým počtem převálcuje.
Ovšem vůbec se nehovoří o tom že velký stát potřebuje hodně techniky na svoji obranu,pro obyčejnou základní bezpečnost, to se zamlčí proto aby byl článek tendenční a směřoval k závěru jaký "expert" chce.
Hranice RF má délku zhruba 61000km kterou musí něčím hlídat, musí se mít čim bránit,..........zhruba v tom je "zakopaný pes" .
Otázka má tudíž pokračování .
Kolik z počtu provozuschopných Su-34/35 si může dovolit odepsat ? Jaká je hranice minimálního počtu ks za kterou se nesmí dostat ?
Nyní přišel zhruba o 20-30% provozuschopných,.........číslo i pro rusa nepředstavitelné !
Sáhne hlouběji do rezerv ?
Jsem přesvědčen že do nich již sahá a jde na "dřeň" jen aby před volbama dosáhl..........v současnosti se chová jako gambler riskuje a riskuje , spoléhá že se může dostat vlastně na 0 (???) protože má JZ a nikdo jej nenapadne.
Je to podobné jako u vrtulníků kde jsem si dělal rozbor v době kdy ztrácel jeden za den,..............je možné že za chvilku bude úlovek éra vzácností.
Mj. celá řada Su stojí na výrobě motorů, ne na výrobě draků kterými se chlubí, nevyrábí tolik leteckých motorů pro rodinu Su co draků. Tím jak hodně létají potřebují nové a nové motory,.......kdo je zahraničním uživatelem Su ve větší míře?
Je to na delší psaní souvislostí,..................na fórech se přispívá heslovitě, to nedávám.
Dundr
klidně i jen zdánlivě rozumným přispějte, i názor druhé strany má prostor ač je jiný,jsme v diskusi............ovšem něco o myšlení druhého je zbytečné.