
JTB píše:Zdravím. Měl bych jednu připomínku ke Spitfiru Mk.IX. Na fotkách v infu jsou modely s otevřenou kabinou, ta mě ale doslova tahá za oči. Ten prostřední, odsouvací díl překrytu je (podle mě) prostě už moc velkej. Chápu, že je to daň za konstrukční řešení, daný minimální tloušťkou plastu a snahou zachovat velikost toho zadního dílu. Stejně tak chápu, že doteď tohle nechávali výrobci úplně na improvizaci modelářově a že to řešení, který je třeba na B-534 nebo teď spitovi, je pokrok.
Inspirativní řešení přinesl před pár lety Airfix na novým Gladiatoru. Střední a zadní díl překrytu jsou v jednom kuse, takže rozměrově zhruba odpovídají. Je to ten dílek vlevo:
http://www.hyperscale.com/images/airfix ... wmd_14.jpg
Můžete namítnout, že to bude určitě hnusný, ale není tomu tak - viz třeba tahle recenzentská stavba:
http://finescale.com/reviews/kit-review ... -gladiator
Nestálo by to do budoucna za úvahu - třeba jen jako další alternativní díl?
Vl.Šulc píše:Hmm. Já tady toho Gladiatora shodou okolností mám, koukám na to - pro Airfix dobrý, kdybychom to takhle udělali my, tak nás sežerete
JTB píše:To si nemyslím. Ta přefouklá bublina, kterou vidím na titulce červencovýho infa, mi přijde o dost horší, na mě to prostě křičí na první pohled. Zatímco na B-534 se to krásně ztratilo, na Spitu je překryt hodně dominantní. A výsledek pak vypadá jako ultralajtová replika, ne autentickej spit...
jenda58 píše:Schválně. Co bude dřív, Tempest nebo Mustang?
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Pucek a 13 návštevníků