Vl.Šulc píše: Jste na mě moc komplikovaný. Upřímně řečeno, pořád nechápu, o co jde
O tohle - odskok koncové hrany křidélka od koncové hrany křídla, který, když si člověk nedá moc pozor na čistotu stavby, pak na modelu opravdu vychází víc než by bylo třeba...
Jinak info pro všechny ohledně lícování koncových oblouků u nového spita - škvíře se vyhnete zabroušením konců křídel do roviny plus sražení švu na koncovém oblouku šábrem. Když si nedáte bacha na čistotu při lepení křídla a přepážek do trupu - můj případ, kdy jsem si nedal bacha na perfektní usazení trupový přepážky se sedačkou /holt spěch se někdy nevyplácí/ - tak jsem musel kvůli blbě usazený přepážce o něco "širší" trup kompenzovat posunem horní půlky křídla o cca 0,2mm. Takže následně bylo krom začištění švu na koncovým oblouku a zabroušení konce křídla ještě nutný trošičku zkrátit čep na koncovým oblouku. I tak ale pak nebylo nutný žádný tmelení či surfacování spáry - stačilo jen spoj zeshora ještě protáhnout štětečkem namočeným v extra thin tamyia lepidle /zelená lahvička/... Jediný nutný tmelení bylo na spoji půlek motorový kapoty a sání vzduchu, jinak jsem si vystačil s přetmelením "lepidlem" Mr. Cement de Luxe
