pro Jirku: reaguji na větu ... Rosťo, máš pravdu, ale ty šedivé kokpity byly na PF, PFM, eS-ka vycházela z R, zpětně upravenou na stíhače, eR-ka už měly tyrkysové kokpity.
s tímto tvrzením nemohu úplně souhlasit, protože po logické úvaze a se zapojením selského rozumu, co jsem se díval do análů, tak Migy-21PF k nám do Československa byly dádávány od konce května 1964 až do dubna 1965 v počtu 39ks, všechny měly šedočerný kokpit, Migy-21PFM k nám do Československa byly dádávány od srpna 1966 až do srpna 1968 v počtu 50ks, všechny měly šedočerný kokpit, Migy-21R k nám do Československa byly dádávány od ledna 1969 až do ledna 1972 v počtu 24ks, kdy bezpečně vím, že první kusy, t.j. č. 1501 a 1502, byly vyrobeny ve dnech 27.8. a 26.8.1968, to jest týden po dočané spojenecké invazi k nám do Českoskovenska a měly taktéž šedočerný kokpit. Tedy logicky odvozuji, že v té době se již pro Sověský svaz vyráběly a nějakou dobu byly v provozu jak Migy 21R, tak i Migy-21S, které měly tedy stejný, t.j. šedočerný kokpit a se kterými nás i s invazními pruhy přiletěli "opět osvobodit". Jakou barvu interiéru měly u nás pozdější československé Migy-21R č. 1624, 1625 a mladší, to již nevím. Taktéž se nedokáži vyjídřit k tomu, s jakou barvou kokpitu k nám byly dodány Migy-21M v době od července 1969 až do června 1970 v počtu 24ks, to bych spekuloval, to by se musel vyjídřit někdo znaleší či přímo ten, co na nich v začátcích pracoval.