
Filip Tomči píše:Já jsem kamarádovi stavěl před půl rokem Spita Mk.IX a při demaskování jsem rozmáčkl kabinku. Napsal jsem do Eduardů co se mi stalo a oni mi do týdne poslali zdarma novou kabinku. Jelikož jsem si kabinku zničil sám, tak bych normálně na reklamaci nárok neměl a tak to beru jako velké plus a velké díky. Kamarád byl velice rád, když jsem mu model dokončil a předal.
Jakub Vilingr píše:Vážený pane Šulci,
dnes mi od Vás došel Bf 108 a bohužel musím konstatovat, že výstupní kontrola moc nefunguje. Je možné tento rámeček vyměnit? A chci se zeptat, jak to bude řešené s náklady na poštu?
Díky
Filip Tomči píše:Já jsem kamarádovi stavěl před půl rokem Spita Mk.IX a při demaskování jsem rozmáčkl kabinku. Napsal jsem do Eduardů co se mi stalo a oni mi do týdne poslali zdarma novou kabinku. Jelikož jsem si kabinku zničil sám, tak bych normálně na reklamaci nárok neměl a tak to beru jako velké plus a velké díky. Kamarád byl velice rád, když jsem mu model dokončil a předal.
Airacutter píše:Filip Tomči píše:Já jsem kamarádovi stavěl před půl rokem Spita Mk.IX a při demaskování jsem rozmáčkl kabinku. Napsal jsem do Eduardů co se mi stalo a oni mi do týdne poslali zdarma novou kabinku. Jelikož jsem si kabinku zničil sám, tak bych normálně na reklamaci nárok neměl a tak to beru jako velké plus a velké díky. Kamarád byl velice rád, když jsem mu model dokončil a předal.
Pri podobnej prosbe som bol odkazany na kupu replacement vouchera, ktory cenou vobec nezodpovedal jednej kabinke. Takze co zakaznik to iny pristup?
Vl.Šulc píše:Napište si, Jakube, na naše reklamační oddělení, Petra Vám ten rámeček zdarma, bez poštovného, pošle. Ten co máte vracet nemusíte. Adresu najdete na našem webu. Díky za spolupráci.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 13 návštevníků