Pokud je to fotka v období po válce, tak to udajně zavedli kvůli letecké nekázni pilotů (nepovolená akrobacie, nízké průlety apod.) aby civilní obyvatelstvo mohlo nahlásit který to byl a omezil se tím nejspíš počet incidentů/nehod.
el Murdo píše:Aha, čiže ak som to správne pochopil, stroj s "personalizáciou" Lou IV už lietal s premaľovanými pruhmi a v čase keď pruhy mal, buď nelietal alebo lietal s iným pilotom a označením?
Petr Prazak píše:Spíše bych to formuloval tak, že z toho, co zatím víme, nelze doložit, kdy si Col. Thomas J. J. Christian svou Lou IV převzal a lze doložit, že v období těsně kolem invaze létal na LOU III.
Pruhy na horních plochách se odstraňovaly údajně na přelomu června/července 1944. Takže je tam časové okno, o kterém můžeme jen spekulovat.
V odkaze je Lou III po transferu k jiné jednotce. Zbarvení a přebarvení pruhů je analogické jako u LOU IV.
Lou III po transferu k 374FS, 361FG, 8AF USAAF]
Michal Šourek píše:Dana Bell, specialista na barvy je ale jiného názoru, prý modrá. Dal k dispozici scan barevné fotky ve velikosti 170 MB a "včil mudruj". Za sebe zatím nevím, asi půjdu cestou "Airfix"...
Rostislav Axmann píše:tohle téma se tady už rozsáhle vedlo v tématu od Miroslava. Asi bych jej znova neotvíral
https://forum.largescaleplanes.com/inde ... ne-revell/
Uživatelé procházející toto fórum: Jan Poesný a 13 návštevníků