Jinak malý dotaz: anténu mezi VOP/trupem měly nataženy jen první serie? A byly některé stroje z těchto serií určené i pro vývoz do afrických zemí nebo tam směřovaly až pozdější stroje? Díky
Zeptám se tu na jednu záludnost. Verze RS nosila přídavné nádrže pod křídlem? A pylony byly ponechány z eRky, nebo dány opět dlouhé? Nějak to nemůžu rozlouskonout, byl bych rád, kdyby někdo poradil. Díky. L
Zkusím se jen podělit o své zkušenosti s verzí RS. Protože vycházela z verze R, která baky pod křídly nenosila / ano vyjímka pro eRky upravené v Aeru a prodány Miro Slovakovi do USA, údajně přestavěné i na druhé řízení /. Bavím se o verzi používané vojáky. V Hradci nosily eRky pod křídly jen raketomety na 4 rakety S-5. Ten závěsník je jiný než na baky a jeho umístění je dál od trupu / kvůli uvažované další výzbroji - osvětlovací pumy či dvojici raket LR-130. Upraveno bylo údajně 24 kusů. Ty se využívaly jak u školy, tak i u útvarů. Proto je i jeden zachován v Náměšti. V roce 1983 jsme je běžně měli v Košicích.Lety netrvaly déle než hodinu, takže nebyla ani potřeba baků / stejně jako u L-39C /. Pár fotek ke tvaru pruhu proti oslnění - ten je trochu pracnější na vymaskování, protože kopíruje vepředu odklopný kryt. Pruhy pod kabinou mají pomáhat osádce při vystoupení z kabin a vedou ke stupačkám - často je mnozí na modelech umisťují mimo.
Tento obrázek sice nerozšíří vědomosti o L-29, ale snad také nikoho nepohorší. Delfin s pin-upkou od Valerije Barykina. Na L-29 si dal záležet, co říkáte?
V ročníku 1975 L+K je v číslech 16 a 17 dvoudílný návod Jiřího Hodana na konverzi Delfína na Akrobat. Nedaří se mi je sehnat, byl by nějaký majitel ochotný shrnout potřebné viditelné úpravy?