zbynek.skopan píše:Dobrý den
ještě bych se rád vrátil k problematice krytek u Mustangu na spodku přídě.
Aktuálně mám na stole Mustang I, V který se staví jinak velmi dobře... (to abyste měl radost že taky chválím)
Jde mě ale opět o určitý "chaos" v návodech v souvislosti s krytkami na spodku přídě (viz předchozí dotaz i v souvislosti se sadou motor P-51D)
konkrétně vybírám z tohoto návodu na Mustang IV
https://www.eduard.com/out/media/82104.pdf
pro názornost ale přikládám výřezy z návodu
Obr 1. zde se v návodu doporučuje zatmelit dvě krytky a ponechat jednu
obr 2 ale v dalším stavebním kroku je vidět retuš velmi šedivě viditelné dříve tmelená, a ale je domalovaná nová krytka pod pravou spodní polovinou ( myšleno pohledem s orientací k přídi) blíže k přídi.
obr 3. jenže v dalším stavebním kroku už zase ty co jsme zatmelili
pak máme dva výkresy
Obr 4 zbarvení kovového povrchu kde jsou krytky dvě
obr 5 a výkres na decaling popisek, krytka jen jedna a přijde decal S78
Obr 6 pro doplnění všechny Mustangy IV mají v camo schématech krytky dvě..
když to shrnu:
1. nestálo by za to udělat jasno v počtu a umístění krytek po jednotlivých verzí P-51 do příštích návodů ? například jednoduchou kresbou právě v místě kde se doporučuje tmelení. tedy tam kde je Obr 1?
2. aktuálně jsou na výliscích (i v případě sady Motor P-51D) krytky tři, ale v případě Mustangu IV tedy i ergo P-51K by měla být ještě jedna nová, která dosud není na výlisku a je potřeba ji dorýt. pokud jsou mé podklady v pořádku. Nešlo by do leptů přidat např. rycí šablonku pro tuto krytku? určitě by to byl přínos.
Všem se omlouvám za OT.
ZŠ
Tmelení krytky je celkem jasně znázorněno ve stavebním kroku, který se toho týká. V dalších krocích už to nemusíte řešit, už to máte mít vytmelené, finito a basta
