Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Letadla ‹ Diskuse
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Lockheed Martin F-35 Lightning II

General Discussion
Odeslat odpověď
Příspěvků: 1881 • Stránka 14 z 126 • 1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 126
  • Odpovědět s citací

Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II

Příspěvekod David Lengyel » 30 říj 2016, 18:13

Nalétáno 70 000 hodin.

14884538_1234247509972901_8529282098948500713_o.jpg
F-35A USAF

Rozestavěno
1/48 Antologie VFC-111
1/24 Honda NSX Type-R
1/72 Letov Š.328v

Dokončeno
1/48 Douglas A-1H Skyraider (VNAF)
1/48 Aero L-29 Delfín (VVS)
1/48 Douglas A-4E Skyhawk (VC-5)
Uživatelský avatar
David Lengyel
 
Příspěvky: 2959
Registrován: 14 bře 2014, 09:45
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II

Příspěvekod Petr Bunda » 05 lis 2016, 22:13

Opět nějaké záběry z poslední doby. Zaujal mi překryt kabiny, na záběru vypadá jako v zadní části rozbitý.
Přílohy
F-35B_161103-N-VR008-0058.JPG
U.S. Navy photo by Petty Officer 3rd Class Kyle Goldberg/Released
F-35B_161028-N-SS390-018.JPG
U.S. Navy Photo by Darin Russell/Released
F-35B_161028-N-SS390-010.JPG
Tady je dobře vidět ten překryt kabiny, který se jeví jako rozbitý. U.S. Navy Photo by Darin Russell/Released
F-35B_161028-N-SS390-004.JPG
Opět záběr na překryt stejného stroje a zároveň pohled na "ventilátor". U.S. Navy Photo by Darin Russell/Released
Petr Bunda
 
Příspěvky: 2139
Registrován: 30 kvě 2006, 19:58
Bydliště: Kaznějov
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II

Příspěvekod kansas1 » 06 lis 2016, 08:30

že by slezla nanesená vrstva?
Klub plastikových modelářů Uherské Hradiště
Rozpracováno, 1/48: X-15 Special Hobby, Su-22M4 KP, MiG-23ML Edu
Uživatelský avatar
kansas1
 
Příspěvky: 1741
Registrován: 17 lis 2015, 12:13
Bydliště: Uherské Hradiště
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II

Příspěvekod Petr Bunda » 06 lis 2016, 14:18

kansas1 píše:že by slezla nanesená vrstva?


Přesně tohle mi taky napadlo, ale při pohledu na kabinu mi tohle vysvětlení nepřipadá jako reálné.
Petr Bunda
 
Příspěvky: 2139
Registrován: 30 kvě 2006, 19:58
Bydliště: Kaznějov
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II

Příspěvekod LuMar » 06 lis 2016, 15:52

Nie je to len nejaká fólia ako na sklách v aute,že by sa to olupovalo ?
P.S. A lepte čosi ! :lol:
Uživatelský avatar
LuMar
 
Příspěvky: 4410
Registrován: 02 pro 2011, 16:13
Bydliště: Považská Bystrica
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II

Příspěvekod Milch » 06 lis 2016, 16:13

Přesně, čiré sklo přechází do tónované barvy. Vypadá to, jako by se loupalo.
Milch
 
Příspěvky: 8
Registrován: 25 zář 2016, 11:50
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II

Příspěvekod Hansi » 06 lis 2016, 17:09

Nie, nie je to fólia, na tom polykarbonáte je naparená vrstva zlata, ktorá bráni odrazu RL žiarenia od prilby pilota a interiéru kabíny.
Hansi
 
Příspěvky: 5695
Registrován: 04 zář 2005, 23:35
Bydliště: Košice
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II

Příspěvekod Petr Bunda » 08 lis 2016, 18:14

Záhada kabiny zatím nevyřešena...

Další ohníček, tentokrát v pumovnici. Možná ji dost pilot nevětral, když se podle zprávy DOTE tenhle prostor přehřívá a teplota překračuje limity pro používané zbraně. Z toho důvodu museli zavést létání s otevřenou pumovnicí do určité výšky podle teploty vzduchu. Jsem zvědav, jestli zveřejní příčinu.
https://news.usni.org/2016/11/08/f-35b- ... on-ongoing
Petr Bunda
 
Příspěvky: 2139
Registrován: 30 kvě 2006, 19:58
Bydliště: Kaznějov
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II

Příspěvekod David Lengyel » 08 lis 2016, 22:59

Petr Bunda píše:Záhada kabiny zatím nevyřešena...


Prý je to olétané. Ta mašina je v provozu osm let a akrylová složka se zlatem nedrží úplně dobře pohromadě.

Petr Bunda píše:Z toho důvodu museli zavést létání s otevřenou pumovnicí do určité výšky podle teploty vzduchu.


O těch otevřených pumovnicích slyším už poněkolikáté, ale nikdy jsem to nečetl z nějakého zdroje. Nevíš, kde to najdu?
Rozestavěno
1/48 Antologie VFC-111
1/24 Honda NSX Type-R
1/72 Letov Š.328v

Dokončeno
1/48 Douglas A-1H Skyraider (VNAF)
1/48 Aero L-29 Delfín (VVS)
1/48 Douglas A-4E Skyhawk (VC-5)
Uživatelský avatar
David Lengyel
 
Příspěvky: 2959
Registrován: 14 bře 2014, 09:45
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II

Příspěvekod Petr Bunda » 08 lis 2016, 23:14

David Lengyel píše:
Petr Bunda píše:Záhada kabiny zatím nevyřešena...


Prý je to olétané. Ta mašina je v provozu osm let a akrylová složka se zlatem nedrží úplně dobře pohromadě.

Petr Bunda píše:Z toho důvodu museli zavést létání s otevřenou pumovnicí do určité výšky podle teploty vzduchu.


O těch otevřených pumovnicích slyším už poněkolikáté, ale nikdy jsem to nečetl z nějakého zdroje. Nevíš, kde to najdu?


Díky za vysvětlení oloupání.

Zdroj k pumovnicím je zpráva DOTE za rok 2015 str. 44, 45:
The following details discoveries in F-35A flight sciences testing:
- Testing to characterize the thermal environment of the weapons bays demonstrated that temperatures become excessive during ground operations in high ambient temperature conditions and in-flight under conditions of high speed and at altitudes below 25,000 feet. As a result, during ground operations, fleet pilots are restricted from keeping the weapons bay doors closed for more than 10 cumulative minutes prior to take-off when internal stores are loaded and the outside air temperature is above 90 degrees Fahrenheit. In flight, the 10-minute restriction also applies when flying at airspeeds equal to or greater than 500 knots at altitudes below 5,000 feet; 550 knots at altitudes between 5,000 and 15,000 feet; and 600 knots at altitudes between 15,000 and 25,000 feet. Above 25,000 feet, there are no restrictions associated with the weapons bay doors being closed, regardless of temperature. The time limits can be reset by flying 10 minutes outside of the restricted conditions (i.e., slower or at higher altitudes). This will require pilots to develop tactics to work around the restricted envelope; however, threat and/or weather conditions may make completing the mission difficult or impossible using the work around.


The following details discoveries in F-35B fl ight sciences testing:
- Testing to characterize the thermal environment of the weapons bays demonstrated that temperatures become excessive during ground operations in high ambient temperature conditions. As a result, during ground operations, fleet pilots are restricted from keeping the weapons bay doors closed for more than 10 cumulative minutes prior to take-off when internal stores are loaded and the outside air temperature is above 90 degrees Fahrenheit. Time with the weapons bay doors closed in flight is currently not restricted.

Petr Bunda
 
Příspěvky: 2139
Registrován: 30 kvě 2006, 19:58
Bydliště: Kaznějov
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II

Příspěvekod Lavi » 09 lis 2016, 22:47

to se nabízí otázka..jestli má Lockheed technologii od Samsungu..nebo Samsung od Lockheedu :lol:
Lavi
 
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II

Příspěvekod Petr Bunda » 10 lis 2016, 20:52

První zpráva o příčině ohně v pravé pumovnici F-35B 27. října.
https://www.flightglobal.com/news/artic ... re-431286/
Petr Bunda
 
Příspěvky: 2139
Registrován: 30 kvě 2006, 19:58
Bydliště: Kaznějov
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II

Příspěvekod Martin Decarli » 14 lis 2016, 02:29

F35 JASDF.jpg

Řeknu vám čim dál vic se musim pousmávat
a řikám si
K čemu se vubec eště malujou na letadla "výsostné znaky"
:-D
tyhle koblihy se člověk velmi snadno splete s krytkama.....
Martin Decarli
 
Příspěvky: 1475
Registrován: 12 srp 2007, 21:59
Bydliště: Zlata Koruna
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II

Příspěvekod David Lengyel » 14 lis 2016, 10:45

Zase jedna fotka od námořnictva.
Přílohy
7625455635098012547-account_id=1.jpg
F-35C US Navy
Rozestavěno
1/48 Antologie VFC-111
1/24 Honda NSX Type-R
1/72 Letov Š.328v

Dokončeno
1/48 Douglas A-1H Skyraider (VNAF)
1/48 Aero L-29 Delfín (VVS)
1/48 Douglas A-4E Skyhawk (VC-5)
Uživatelský avatar
David Lengyel
 
Příspěvky: 2959
Registrován: 14 bře 2014, 09:45
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Lockheed Martin F-35 Lightning II

Příspěvekod Petr Bunda » 16 lis 2016, 21:31

20161111-N-SS390-0xx PACIFIC OCEAN (NOV. 11, 2016) BF-1, Flt 626, Major John Dirk, ASYM Envelope Expansion and OT Tatical Intercept for VMX-1 & VMFA-211. An F-35B Lightning II short takeoff/vertical landing (STOVL) aircraft conducts test operations on the flight deck of amphibious assault ship USS America (LHA 6). The highly diverse cadre of Pax River Integrated Test Force (ITF) technicians, maintainers, engineers, logisticians, support staff and test pilots are embarked for the third and final developmental test phase (DT-III) of F-35B carrier suitability and integration. (Photo by Darin Russell)
Přílohy
F-35B_161111-N-SS390-040.JPG
Darin Russell, U.S. Navy
Petr Bunda
 
Příspěvky: 2139
Registrován: 30 kvě 2006, 19:58
Bydliště: Kaznějov
Nahoru

PředchozíDalší

Odeslat odpověď
Příspěvků: 1881 • Stránka 14 z 126 • 1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 126

Zpět na Diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY