Při nedostatečných podkladech bych vycházel ze záznamu letadla což u Spitfirů se dá sehnat.
Jako většina používám známé stránky
http://www.airhistory.org.uk/spitfire/_prodn%20list.txt.
Šlo by třeba najít odpověď na vaši otázku způsobem , jak se do kmenových listů stroje zapisovali
údaje o změnách konců křídel .
Najdu si třeba foto ze zkoušek Spitfiru se zkráceným křídlem v Boscombe Down , nebo nějakého jiného u kterého je jistota , že byl vyroben jako typ Vb a mám doložené foto se zkráceným křídlem.
Třeba tento Spitfire :
AA937 Vb 2269 HPA M45 LFVb FF 5-11-41 33MU 18-11-41 64S 5-12-41 RAE 7-11-42 AAEE 11-42
perf trials with normal and clip wings AFDU -43 u/c jammed belly landed Benson 28-4-45
Nebo tento Spitfire :
EP688 Vb CBAF M46 LFLRVb 38MU 27-7-42 47MU 26-8-42 Atlantic City 8-9-42 40SAAF 30-10-42
clip wing Aboukir filter F24 camera Malta 1-7-43 Sicily 1-8-43 Italy 26-4-45
Oba dva byli vyrobeny jistě jako Vb .
Oba dva mají při úpravě křídel na kratší zapsáno v kmenovém listu ,,clip wing“.
Vámi hledaný Spitfire :
BM121 Vb CBAF M45 Crashed del flt to 33MU AC 26-2-42 33MU 17-3-42 616S 11-4-42 412S 22-5-42 swung off flarepath North Weald struck AB267 CAC 11-6-42 AST VASM 12-10-42
fuel syst mods wing stiff 310S 31-3-43 131S 1-7-43 310S 24-9-43 61OTU 13-8-44 ran into BM327 Montford Bridge CAC 16-12-44 recat E 15-1-45
Má zapsaný jen výztuž tuhosti křídla nad podvozkem. Nic jako ,, clip wing“jsem v textu nenašel.
Z toho bych předpokládal : normální nezkrácenou variantu křídla.
Ale jak píšete nevíme z čeho vycházel DK Decals pro svou předlohu.
Toto však není generální návod na hledání , jelikož se dá dohledat foto hned několika Spitfirů se zkráceným křídlem a v kmenovém listu žádný záznam o zkrácení křídel není zapsán.
Jako příklad uvádím americký Spitfire :
BL680 Vb CBAF M45 LFVb 6MU 31-1-42 616S 18-2-42 14PS 7PRG USAAF 15-11-43
Prostě žádný zápis o zkrácení.
Zřejmě jsem moc nepomohl jen jsem chtěl nastínit jak bych asi postupoval bez fotografie.