Pokusím se tu teorii více rozvést.Slot jako prostředek pro zvýšení vztlaku je zařízení,které umožní provozovat letadlo při větších uhlech náběhu a tím při větších součinitelích vztlaku.Ony sami žídný vztlak nezvýší,pouze štěrbina vzniklá mezi slotem a profilem křídla urychlí proudnice a ty dokáží sledovat profil křídla i při větších úhlech náběhu tohoto křídla proti stavu bez tohoto urychlení.Všechno však něco stojí a tak samozřejmě s nárustem součinitele vztlaku narůstá i součinitel odporu a tak musí konstruktér již při prvotním zadání konstrukce uvažovat co vlastně chce.Proto,zvláště u velmi pomalých letadel je se možné setkat se sloty pevnými,u těch které jsou převážně provozovány na rychlostech vyších,někdy je však výhoda většího úhlu náběhu - pomalejší rychlost-vhodná ,je to řešeno sloty vysouvacími a to jak mechanicky (to je například případ letadla L60 ,zde se sloty vysouvají mechanicky se vztlakovými klapkami)a nebo automaticky(AN2 zde se sloty vysouvají automaticky již mnou dříve popsaným způsobem).No a pak a to je ten Tvůj problém jsou sloty a to jak pevné napřZ37 nebo výsuvné(jakýmkoli způsobem)které nejsou po celem rozpětí a nebo alespoň po většině rozpětí křídla a ty slouží k zlepšení vlasrností letadla při přetažení(pohyb v okolí pádové rychlosti)U převážné časti takto vybavených letadel je slot na náběžné hraně v prostoru křídélek a to z důvodu účinosti těchto kormidel v malých rychlostech.Jinak řečeno,letadlo již jeví známky pádu,odtržení proudnic ale křidékla jsou stále učiná a letadlo je řiditelné.Proto u automatických slotů dochází k vysouvání slotů při pomalu letících zatáčkách na vnitřním křídle.To totiž na rozdíl od toho vnějšího letí pomaleji.Opět to velmi zjednodušuji,to co popisuje se jmenuje aerodinamika a mechanika letu a je to studium na dost dlouhou dobu.Přesto takhle si myslím je už to jasné